דיווח:ארה"ב נתנה לישראל אור ירוק לצאת למלחמה בהיקף מלא נגד עזה

אתר חדשות לבנוני טוען כי על פי מידע שהגיע אליו ארה"ב נתנה לישראל אור ירוק לפתוח במלחמה בהיקף מלא נגד עזה.

הבוקר נורה טיל מרצועת עזה שפגע בבית צפונית לתל אביב ופצע 7 מדיירי הבית. ישראל הטילה את האחריות לירי הטיל על החמאס אולם עד כה טרם נטל גורם כלשהו אחריות על הירי.

ראש ממשלת ישראל נמצא כרגע בסיור מדיני בארה"ב והיה אמור לשאת נאום בפני הארגון היהודי-אמריקאי איפ"ק מחר. בעקבות ירי הטיל הודיע ראש ממשלת ישראל על ביטול נאומו וכי הוא חוזר מיד לאחר הפגישה עם הנשיא טראמפ לישראל  וכן הודיע כי ישראל תכה בעזה בתגובה לירי הטיל.

החמאס,שלא נשאר אדיש להצהרותיו הלוחמניות של נתניהו,התקשרו למתווכחים המצריים והודיעו להם כי החמאס יגיב לכל תוקפנות ישראלית.

ישראל תגברה את כוחותיה מול הרצועה בחטיבת החי"ר-גולני וחטיבת השריון 7 שהתייצבו מול גבול עזה מוכנים לכל תרחיש.

ישראל לא הסתפקה בתגבור כוחותיה מול עזה,אלא התקשרה למתווכחים המצרים והעביר הלחמאס מסר מהדהד:" כל תגובת נגד מצדכם לתקיפת התגמול הישראלית יגרום למלחמה בהיקף מלא נגד עזה.

ישראל תפחה לפנות ערב בתקיפות רחבות היקף על מאות מטרות בעזה כולל משרדו של המנהיג המדיני של החמאס-הנייה.

עדכון משעה 22:00 : בתיווך מצרי הושג הסכם הפסקת אש בין ישראל והחמאס שנכנסה לתוקף באופן מיידי. ראש ממשלת ישראל נשאר בארה"ב , ואולי הוא בכלל לא התכוון לחזור . בכל זאת מחיאות כפיים באיפ"ק ערבות לאוזניים יותר מגל הביקורת העצום של כל אזרחי ישראל שנשארו עם טעם מר-חמוץ מהצגת התכלית שהם ראו היום איך החמאס שולט בגובה הלהבות.

One thought on “דיווח:ארה"ב נתנה לישראל אור ירוק לצאת למלחמה בהיקף מלא נגד עזה

כתיבת תגובה