דיווח סורי:נתניהו יחשוף לפוטין טילים בליסטיים של האירנים בקרבת ישראל

מקור סורי טוען כי, על פי המידע שבידו, נתניהו יגיע לפגישה עם פוטין עם ראש אמ"ן ומפקד חיל האוויר כשהם מביאים איתם מפה מפורטת בו נראית במדויק, נכון להיום, כל הפריסה האירנית בסוריה.

נתניהו אמור להגיש בפני פוטין כי למרות הבטחתו להרחיק את האירנים לפחות 80 ק"מ מגבול ישראל ,למעשה האירנים התמקמו בקרבת גבול ישראל , כולל באזור ג'ובתא אלחשב הרחוקה קילומטרים ספורים מגבול ישראל. אותה ג'ובתא שישראל תקפה רק לפני קצת יותר משבוע.

מפת המטרה שהותקפה באזור ג'ובאתא אלחשב:

כל טענה ישראלית תלווה בתצ"א מתאימה כאשר האובייקטים החשודים יעשו בהגדלות מתאימות שלא ישאירו מקום לספק. כמו כן "יעדכן" נתניהו את פוטין כי אירן הצליחה למקם בתוך אזור ה-80 ק"מ האמורים להישאר ריקים מאירנים ומנשק אירני,לפי הבטחתו האישית של פוטין לנתניהו , טילים בליסטיים ,מתוצרת אירן,לטווח של מאות קילומטרים וכי ישראל רואה בעובדה זאת "קאזוס בלי" (עילה למלחמה) שיטופל על ידי ישראל יהיו התוצאות אשר יהיו.

פוטין,ככל הנראה יחזיק מולו מפה "מעודכנת" כפי שהפיקה המערכת הרוסית עבורו.

על פי העבר ,סביר שצירופו של מפקד חיל האוויר לפמליית ראש הממשלה בביקורו הנוכחי ,נועד לשפר את התאום בין ישראל ורוסיה במקרה של פעילות בשטח סוריה, שככל הנראה תבוא בעקבות הצבת מערך טילים בליסטיים מאיימים על ישראל על ידי אירן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בארוחת צהריים משותפת למנהיגי העולם בארמון האליזה בפריז במסגרת פורום פריז לשלום ()

מפת פריסת הכוחות בשטח סוריה בגזרה של עד 40 ק"מ מגבול ישראל:

 

 

כתיבת תגובה