כעס רב בקרב משפחות לוחמי צש"ף לאחר שספג אבדות כבדות בסוריה

הצבא לשחרור פלשתין ספג אבדות כבדות ,במהלך הימים האחרונים, בקרבות שלחם נגד כוחות דאעש באזור המדברי שבמזרח מחוז סוידאא' שבדרום סוריה,מה שעורר כעס עצום אצל משפחות הלוחמים המשרתים במיליציה זאת.

פעילים פלסטינים וחברי הצבא לשחרור פלשתין האשימו את הפיקוד הבכיר של המיליציה שהם מאלצים בכוח את ילדיהם להלחם יחד עם צבא סוריה במדבר סוידאא' שבדרום המדינה.

תוצאת תמונה עבור "جيش التحرير الفلسطيني"

המוחים אישרו כי עשרות  מכתבי מחאה הגיעו מלוחמים לאחר ש-13 לוחמים מקרב הפלשתינים הסורים נהרגו בקרבות עם דאעש באזור "תלי אלצפא", "تلول الصفا" ,  מזרחית לסוידאא'.

מפקד הצבא לשחרור פלשתין – האלוף טארק אלחדרא- طارق الخضراء  אישר קודם לכן כי אנשיו,המונים יותר מ-6,000 לוחמים,נלחמים ביותר מ-15 חזיתות לחימה שונות בכל רחבי סוריה.

רק בשבועות האחרונים נגרמו לכוחות צבא סוריה והמיליציות הנלחמות לצדו יותר מ-75 הרוגים ,וביניהם יותר מ-10 קצינים,בקרבות נגד דאעש בתלי אלצפא במדבר סוידאא'.

תוצאת תמונה עבור "جيش التحرير الفلسطيني"

קודם לכן דווח כי כוחות דיוויזית הקומנדו 14 הסורית שנלחמו באזור המישורים הוולקניים של מדבר סוידאא' נאלצו לסגת לאחר מתקפות נרחבות של כוחות דאעש הנמצאים באזור זה וצבא סוריה נאלץ לשלוח צוותי קרב חטיבתיים מדיוויזיות 5 ו-7 על מנת לעצור את הסחף בקרבות באזור.

כעס דומה זכור בתקופה שכוחות החיזבאללה נלחמו בחזיתות מדממות בסוריה ואחרי שספגו אבדות כבדות החלו משפחות לוחמי הארגון השיעי ,שבניהם נעלמו וניתק הקשר עימם,למחות  בקולי קולות מה שהביא את נאסראללה להוריד את מינון השתתפות אנשיו בקרבות בסוריה.

כתיבת תגובה