מקורות בלבנון חושפים פליטת פה של ליברמן שהצנזורה הישראלית מחקה

ערוץ החדשות הלבנוני –אלג'ומהוריה פרסם היום כי בתרגילים האחרונים של צה"ל בצפון ישראל דימו התקפה צבאית על הכפרים הלבנונים .

מבני מגורים,שווקים,מסגדים ועוד מבנים אופייניים לכפרים לבנוניםאתר החדשות מצטט קצין ישראלי בכיר שאמר כי צה"ל בנה כפרי אימונים הדומים בצורתם לכפרים בדרום לבנון בהם נמצאים כוחות החיזבאללה . המודלים של כפרים אלו כוללים גם מנהרות תת קרקעיות . צה"ל בנה כפרים מלאכותיים אלו כדי להגביר את יכולות הלוחמים בכל מלחמה עתידית באזור  וכן יקנו להם את היתרון של הכרת שדה הקרב כי הדגמים בנויים ככל הניתן קרוב למציאות הלבנונית העכשווית.

מקורות לבנונים טוענים עוד כי הכרזתו האחרונה של שר הבטחון הישראלי-ליברמן כי ישראל משקיעה מאות מיליוני דולרים בהקמת מערך טילים כללה חשיפה ייחודית שנאמרה על ידו בטעות ופורסמה אך הצנזורה הצבאית הישראלית דאגה למחוק ולשנות זאת.

המקורות הלבנונים יודעים להגיד כי בתחילה הכריז ליברמן כי "לישראל יהיו טילים מדוייקים המסוגלים להגיע לכל נקודה במזרח התיכון " אך דקות ספורות לאחר פרסום הציוץ בטוויטר נמחק הביטוי "יכול להגיע לכל נקודה במזרח התיכון " .

לדברי העיתונות הלבנונית למרות שצה"ל ערך עשרות תרגילים צבאיים מאז שנת 2006 עדיין התקשורת בישראל מאמינה כי צה"ל אינו מסוגל לנצח בכל מלחמה נגד החיזבאללה.

על רקע דברי התקשורת הישראלית הכריז מזכ"ל החיזבאללה – סייד חסן נאסראללה כי ההתנגדות,כלומר ארגונו, נמצאת כרגע במצב החזק ביותר שלה מכל הזמנים וכי בידה הפתעות שישנו מהלך כל מלחמה שתפרוץ בין ישראל לחיזבאללה.

Doc-P-505827-636710377470320508.jpg

 

כתיבת תגובה