נאס"א מציגה: עב"מ מעופף בשמי המזרח התיכון

עב"מים לא מזוהים נצפו בכל רחבי העולם, הודה שר ההגנה האמריקני היום במהלך הדיון הציבורי הראשון של נאס"א על ​​התופעה.

"אנחנו רואים את 'הכדורים המתכתיים' האלה בכל העולם, ורואים שהם עושים תמרונים מאוד מעניינים", אמר הפיזיקאי ד"ר שון קירקפטריק, מנהל המשרד לניתוח אנומליות בכל האזורים (AARO) בפנטגון.

ד"ר קירקפטריק הציג את הממצאים האחרונים מ-AARO בפני צוות המדענים העצמאי של נאס"א ומומחים אחרים שהוקצו לחקור את תופעת העב"מים.

מדענים וקובעי מדיניות מהפאנל העצמאי של נאס"א דנו גם בהמלצותיהם המוצעות לסוכנות החלל הפדרלית, כולל: מאמץ פעיל להסיר את הסטיגמה סביב מחקר UAP, כמו גם חיפוש אחר "חפצים" חייזרים במערכת השמש שלנו.

בינתיים, נחשף גם בשימוע היום של נאס"א כי סוכנות החלל תעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם חוקרי עב"מים רשמיים של הפנטגון על מקרי עב"מים סודיים ביותר.

ד"ר קירקפטריק אמר שהפנטגון משתף פעולה באופן הדוק עם מדעני נאס"א שאושרו לעבוד על מקרי UAP מסווגים שבהם המומחיות שלהם יכולה לעזור לחוקרים צבאיים לזהות את כלי הטיס או את האירועים המסתוריים.

בזמן הקרנת סרטון העב"מים הצבאי משנת 2022 שצולם על ידי מל"ט MQ-9 Reaper במזרח התיכון, אמר מנהל AARO שון קירקפטריק לוועדת נאס"א, "אנחנו רואים את 'הכדורים המתכתיים' האלה בכל העולם, ואנחנו רואים אותם עושים תמרונים מאוד מעניינים." 

Leaked Video Shows UFO Flying Around Navy Ship Near San Diego - YouTube

קרדיט: דפנס ערביכ    קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות