מילה על מכונת התעמולה וגיוס כספים הפלסטינית

ראיתי עכשיו בערוץ של אבו עלי, את הפוסט על "ילדי הנרות של רפיח".
כמה נחמד שמכונת התעמולה הפלסטינית מאמצת מנהגי יהודים ונוצרים, וסתם מנהגים מערביים, כדי להוציא לעיתונות והרשתות החברתיות בעולם, תמונות מרטיטות לב של ילדים "מתאבלים על מותו של מחבל”.

אציין שהדלקת נרות לזכר המת, אינה מנהג אבלות מוסלמי, ונחשב כמנהג של בני דתות אחרות וכמנהג מערבי, ושאם תחפשו ברשת על נושא הדלקת נרות למתים, תוכלו למצוא מידע רב כולל פסיקות ותשובות אנשי דת לשאלות, השוללות הדלקת נרות לזכר מתים.

אפשר להניח שהתמונות שצולמו ע"י מיטב צלמי התעמולה הפלסטינית ברצועת עזה (חלקם נתפסו בפריים של תמונות חבריהם) ישמשו את מכונת התעמולה לצורכי מלחמת התודעה על לב דעת הקהל העולמית, כמו גם להניע לפעולה ולפתוח את כיסי האידיוטים השימושיים, בהם משתמשים הפלסטינים באופן שוטף, ושאר תומכי "הסוגיה הפלסטינית", לצורך קמפיין תעמולה ומסכנות נוסף, אחד מאין ספור כמותו, ושמטרתו תהייה בין היתר, איסוף כספים למען "קורבנות התוקפנות הישראלית בעזה".

תמונה

 

אפשר גם להניח שכמו במקרים רבים אחרים של איסוף כספים לאחר כל סבב לחימה מול המחבלים מהרצועה, מרבית הכסף שייאסף יעלם בכיסי החלאות שמתעשרים עוד, על חשבון עניי רצועת עזה.
עוד על תעשיית גיוס כספים השקרית של הפלסטינים כחלק ממלחמות הנדסת התודעה, תוכלו לקרוא במאמר שפרסמתי ביוני 21.

ולסיום אומר שאל לכם להתרגש ולהזיל דמעה מכל התמונות המבוימות של ילדי עזה על הריסות בתים, ואזכיר לכם שכבר דיברתי לא פעם על "פליווד" של מכונת התעמולה הפלסטינית, וכדוגמה תוכלו לראות את המאמר שפרסמתי בערוץ עם סיום מבצע שומר החומות, על תמונות הרס של עזה ששימשו לטענות הניצחון של חמאס, אפילו שחלקן צולמו ופורסמו כבר ב 2014, לאחר סיום מבצע צוק איתן, ובאתר נציב.נט העליתי את המאמר גם עם תמונות רבות וסרטון.

תמונה

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון  קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות