עוזרו לשעבר של ארדואן חושף: ארדואן הרוויח מיליארד דולר במעשה שחיתות

האשמות בשחיתות שוב פגעו בנשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, הפעם עם חשיפתו של איש העסקים עלי יסילדר, שהיה מהמעגל הפנימי של ארדואן, שאמר כי ראש המשטר הטורקי הרוויח מיליארד דולר במעשה שחיתות במכרז בנמל התעופה של אנטליה

איש העסקים הטורקי הופיע בסרטון שדיבר לאחרונה על המכרז להפעלת נמל התעופה של אנטליה, כשהוא אומר ש"ארדואן" הרוויח בבת אחת ממכרז זה כמיליארד דולר, בעוד האוצר הטורקי הפסיד בו 2 מיליארד דולר, וזה היה ב-2007 כשארדואן היה ראש ממשלה.

יסילדר, שעבד בעבר כעוזרו  של ארדואן, והוא בן למשפחת יסילדר המשפיעה, אמר שהוא ועלי איהסאן ארסלאן, הידוע גם בשם מוג'אהיד ארסלאן, סגן מפלגת השלטון הצדק והפיתוח (AKP) מאז 2015, היו דמויות מפתח בארגון פשיעה שעזר לארדואן להרוויח מטריקים על ידי מניפולציה של מכרז על הזכויות להפעלת נמל התעופה של אנטליה.

קרדיט: https://diem25.org/

 

עוזרו לשעבר של ארדואן מבטיח לחשוף שערוריות קשות

יסילדר השתמש בביטוי "מסוכן" כשדיבר על ארדואן, כשאמר שהנשיא הטורקי יכול לגנוב את כספך ולגרום לך למחוא לו כפיים, שזו עדות מסוכנת של איש עסקים ששייך למשפחה עם מערכת יחסים ארוכה וקרובה עם ארדואן, שכן אחיו של יסילדר היה משרתו האישי של "ארדואן" כאשר נכלא ב-1999, כאשר נכנס בכוונה לכלא כדי להיות עם ארדואן, ולאחר מכן הפך לאחד האנשים העשירים בטורקיה.

בנוסף יסילדר אישר כי הוא עוד יחשוף פרשיות שחיתות נוספות של נשיא טורקיה, וכאשר יתגלו כולם יזדעזעו, והדגישו כי יחשוף את כל הפרטים. של הקונספירציה הזו.

קרדיט: אנפערביכ