ספינות הבסיג' האיראנים יבצעו תמרון כדי לתמוך ולהגן על העם הפלסטיני

עם הגברת ההסלמה והמתח במסגד אל-אקצא וניסיונות הישראלים להסתער עליו שוב ושוב כדי לבצע את התפילות שלהם, הודיעו היום, יום ראשון, משמרות המהפכה האיראניים כי ספינות הבסיג' שלו ישתתפו בתמרון ימי ענק, כדי "לתמוך ולהגן על העם הפלסטיני".

 

משמרות המהפכה האיראנים עורכים תמרון ימי ענק כדי "לתמוך בעם הפלסטיני"

מפקד חיל הים של משמרות המהפכה האיראניים, עלי רזא טנגסירי, אמר כי המשט הימי יתקיים ביום חמישי, ה-13 באפריל, באזורי החוף הצפוני והדרומי של איראן, וכן במספר נמלים סביב העולם, לפי סוכנות הידיעות האיראנית.

הוא הוסיף: "בהגנה על העם המדוכא של פלסטין, בתמיכה בהתקוממותם, ובגינוי הפשעים הנתעבים והאכזריים של המשטר הציוני, מתוכנן המשט העממי הגדול ביותר של ספינות הבסיג' של כוחות משמרות המהפכה האיראניים שיתקיים ביום חמישי הבא בשעה 15:30 שעון מקומי".

מאז תחילת הרמדאן, ישראל הסלימה את התקפותיה נגד הפלסטינים, במיוחד במסגד אל-אקצא בירושלים.

בהצהרה ביום שישי האחרון, דובר משרד החוץ האיראני, נאסר כנעני, הפציר בקהילה הבינלאומית ובגופים הבינלאומיים האחראים לנקוט בפעולה "אפקטיבית ומרתיעה" נגד ישראל.

ביום ראשון הגיעו מאות ישראלים למסגד אל-אקצא וערכו טקסים דתיים בחצרותיו.

מסגד אלאקצא היה עד בימים האחרונים לפלישות רצופות של משטרת ישראל לחצרותיו, תוך ירי מטח רימוני הלם, גז מדמיע וכדורי מתכת מצופים גומי, במטרה לפנות את המסגד ולמנוע מהמתפללים לבצע את טקס האיתיקאף בו.

האירועים התפתחו לירי מטחי רקטות מדרום לבנון ומעזה לעבר יישובים ועיירות בצפון ובדרום ישראל, בעוד שישראל הגיבה בהפצצת יעדי חמאס בצור, דרום לבנון ואחרות ברצועת עזה.

משמרות המהפכה של איראן

קרדיט: סטפ ניוז