הבטחות לנקמה של המשטר באיראן- מילה על יללות, איומים, ודגלים אדומים

מאז רעידת האדמה בטורקיה ובצפון סוריה ב 6 בפברואר, החלו לזרום מאיראן אל סוריה מטוסים משאיות, עם כמויות אדירות של ציוד ואנשי משמרות המהפכה, וכן גם עוד אנשי מיליציות בשירות איראן. הכל כמובן במסווה של "סיוע הומניטרי", שמשום מה באורך פלא, איכשהו במקום להגיע לידי הסורים האומללים שבתיהם נחרבו ברעידת האדמה, הגיעו אל בסיסי משמרות המהפכה ובסיסי המיליציות האיראניות השונות.

בלא מעט פרסומים נאמר שהאיראנים הכניסו לסוריה כמויות גדולות של אמל"ח, כולל טילים בליסטיים, רקטות ארוכות טווח וכטב"מים שונים. בתקופה האחרונה צופים עלומים זיהו תזוזת כוחות וציוד איראנים בסוריה, שהובילו לרצף תקיפות. בתקיפות אלה נהרגו לפחות שני אנשי משמרות המהפכה.

בהמשך לכל הידיעות, הכותרות והתמונות של היומיים האחרונים, הקשורות לשני "היועצים" האיראנים שנהרגו לאחרונה בסוריה, שראיתם בערוצי תקשורת שונים, תרשו לי להפנות את תשומת לבכם למספר פרטים בתמונה הגדולה.

נוסף להצהרות בכירי משמרות המהפכה שדם ההרוגים לא נשפך לשווא, מושמעות באיראן הצהרות איומים נוספות ע"י נושאי תפקידים פוליטיים וצבאיים, ונראה כי ישנה עליה במדד היללות והאיומים האיראני.

 

שימו לב לתמונות ולסרטונים שיוצאים מחגיגות הלוויית ההרוגים מסוריה שנערכה בטהראן, בה ראינו נשים מכוסות מכף רגל ועד ראש בצ'אדור שחור שנשאו דגלי הנקמה האדומים, שחולקו להן במקום ע"י אנשי משמרות המהפכה, דבר שלא תמיד רואים בכל הלוויה של חללי משמרות המהפכה שנהרגו בשליחותם הקדושה להפצת המהפכה האסלאמית / הגנה על המקומות הקדושים.

אל חגיגת היללות והאיומים, הצטרף (שוב) גם שגריר המשטר האיראני לאו"ם שמאיים (שוב) במכתב רשמי , שמופנה אל וסילי נבנזיה, שגריר רוסיה באו"ם בתפקידו כנשיא הנוכחי של מועצת הביטחון של האו"ם ואל אנטוניו גוטרש, מזכ"ל האו"ם.

אמנם המכתב לכאורה אינו קשור לישראל או ל"יועצים" שנהרגו בסוריה, אלא דן בריקוד הקטלני שמתנהל על אדמת סוריה בין איראן וארה"ב (אזכיר שלאחרונה פורסם שיש מעל 80 תקיפות על חיילים אמריקאים בסוריה ובעיראק, מאז כניסת הנשיא ביידן לבית הלבן, ושרובן המכריע לא זכו לתגובה. ובאותה נשימה, אזכיר גם את התקיפות על שיירות ובסיסים איראניים בסריה, המיוחסות לאמריקאים) רק בשתי המילים האחרונות בסופו של מכתב קיטורים, השגריר האיראני מוסיף מסר לאותם גורמים עלומים שאינם אמריקאים, שתוקפים את האיראנים בסוריה: “הרפובליקה האסלאמית של איראן שומרת לעצמה את זכותה הטבועה להגנה עצמית על פי החוק הבינלאומי ותנקוט צעדים נחרצים כדי להגן על כוחותיה, האינטרסים ומתקניה מפני כל איום או פעולה בלתי חוקית המבוצעת על ידי ארצות הברית או אחרים.”

יהיה מעניין לראות לאן האיראנים יבחרו להוביל את ההתרחשויות באזור הקרוב, ומקומות מרוחקים.

کامل ترین فیلم و گزارش از موشک خیبرشکن ایران برای اولین بار - YouTube

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון   קרדיט לתמונה: מאהר