חיזבאללה "מלבין" את מותו של מפקד נוסף משורותיו בסוריה

מפקד שדה בשורות חיזבאללה הלבנוני נהרג בתקיפות הישראליות על אתרי משטר באזורים הכפריים של מחוז חומס, והביאו את מספר ההרוגים של חיזבאללה ל-5 לוחמים תוך שבועיים.

חשבונות ברשתות החברתיות המקורבים לחיזבאללה התאבלו על הריגתו של חסן מוחמד יאסין סופאן, המכונה "מר יעקב", בסוריה, מבלי להסביר את הסיבות שהובילו למותו.
עם זאת, מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם אישר כי סופאן נהרג בתקיפות הישראליות שכוונו למחסן נשק השייך לחיזבאללה בנמל התעופה הצבאי דבעא, ממערב לחומס, עם שחר של יום ראשון.

المدن - مقتل قيادي في حزب الله..بالقصف الإسرائيلي على ريف حمص

קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות

 

המצפה הסורי אישר את הריגתם של שני לוחמים פרו-איראנים מבלי לציין את  הלאום שלהם, בנוסף לפציעתם של 5 אנשי הגנה אווירית כתוצאה מההפצצה הישראלית שכוונה לנמל התעופה דבעא וסוללת הגנה אווירית של המשטר באזור הכפרי של מחוז חומס.

משמרות המהפכה האיראנים הודיע ​​גם על הריגתם של שניים מיועציו בסוריה, כתוצאה מהתקיפות האוויריות הישראליות שהיו ביום שישי בסביבת הבירה דמשק והאזור הכפרי שלה, ונשבעו לגמול על מותם.

עם מותו של מר יעקב, מספר ההרוגים של חיזבאללה בסוריה עלה תוך שבועיים, ל-5 לוחמים, כולל שני מפקדים.

חשבונות הקשורים לחיזבאללה התייחסו למותם של הלוחמים זייד שביב ומוחמד סלמאן חרב, ואמרו שהם נהרגו "בזמן מילוי חובתם הג'יהאדית", מבלי לציין את מקום מותם.

3 לוחמי חיזבאללה נהרגו כתוצאה מפיצוץ מטען במכוניתם בעת שביצעו משימה צבאית בין הכפר אל-קום לעיר אל-סוחנה שבאזור המזרחי של חומס שבמרכז סוריה, דבר שיוחס לפעילות דאעש באזור.

באשר לקורבן הרביעי, מפקד בחיזבאללה, הוא נהרג כתוצאה מהתקיפות שפתחו האמריקאיות על אתרי המיליציות האיראניות במזרח דיר א-זור, שבצפון מזרח סוריה, לפני יותר משבועיים.

 

מטוסים אמריקאים פתחו בהתקפות אוויריות בשני גלים נגד אתרי מיליציות איראניות בעיר דיר א-זור, בנוסף לאתרים נוספים במדבר אל-בוקמאל ובפאתי האזור הכפרי המזרחי של מחוז דיר א-זור.

בהפצצות נהרגו 19 חיילים, 11 מהמיליציות הפרו-איראניות בעלי אזרחות סורית, 3 מכוחות המשטר ו-5 מהמיליציות הפרו-איראניות מלאום לא סורי, לפי ה- Observatory.

ההפצצה האמריקנית באה בתגובה להרג קבלן אמריקאי ולפציעתם של 5 מאנשי הצבא האמריקני, ביום חמישי, לאחר שמל"ט מתאבד איראני תקף בסיס של צבא ארה"ב סמוך לשדה הנפט רמיילאן באזור הכפרי של מחוז חסכה, שבצפון מזרח סוריה. (קרדיט:https://www.kataeb.org/)

المدن - مقتل قيادي في حزب الله..بالقصف الإسرائيلي على ريف حمص

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב ורשתות חברתיות