עוד שיירת נשק "מסוכן" נכנסה לסוריה מאיראן דרך שטח עיראק

מאז רעידת האדמה ההרסנית בצפון סוריה, העיר דיר א-זור, שנמצאת בשליטת משטר אסד והמיליציות האיראניות, הייתה עדה לתנועה גדולה של משאיות עמוסות בנשק ותחמושת שהגיעו מהגבול העיראקי.

הכתב של רשת פוראת קול – Furat Call אמר: "בתחילת השבוע, ביום ראשון, משלוח איראני של נשק שסוגו אינו ידוע נכנס לאחת המפקדות הצבאיות  של משמרות המהפכה האיראניים בעיר דיר א-זור, והוא עדיין נמצא באותו מפקדה, עד עכשיו."

כתב רשת החדשות הסורית הוסיף כי חאג' כמיל, מפקד  משמרות המהפכה האיראניים בדיר א-זור, פיקח על שיירה זו והורה להגביר את מספר השומרים במפקדה ולנקוט את רמות הזהירות הגבוהות ביותר מחשש לתקיפה אפשרית.

اجتماعات أمنية مكثفة للمليشات الإيرانية في دير الزور، ونداء الفرات تسلط  الضوء عليها - شبكة نداء الفرات الإعلامية

קרדיט: פוראת-סי.קום

 

הכתב הוסיף כי מפקדה זו נמצאת בשכונת הראבש –  هرابش  בעיר דיר א-זור, והיא נחשבת מפקדה ראשית למחסני נשק ומוסך למשאיות המגיעות מעיראק הנכנסות אחר הצהריים לשטחי סוריה, כך שהם נאלצים לישון במפקדה זו, ואז למחרת היום הם ממשיכים במסעם ליעדם בתוך שטחי סוריה.

יצוין עוד כי מפקד משמרות המהפכה האיראניים בדיר א-זור, עורך ביקורת, מעת לעת, במפקדת המיליציה הממוקמת בתוך שלוחת קרן איקתאר אל-בזאר בשכונת חרביש, ומעניקה לכך תשומת לב מיוחדת.

יצוין כי מפקד המיליציה של משמרות המהפכה האיראניים בדיר עזור בודק מעת לעת את מפקדת המיליציה הממוקמת בתוך שלוחת קרן איקתאר אל-בד'אר – إكثار البذار בשכונת חרביש, ומקדיש לכך תשומת לב מיוחדת.

شحنة أسلحة خطيرة تدخل إلى أحد المقار العسكرية في ديرالزور - شبكة نداء  الفرات الإعلامية

קרדיט: אלפראת סי.קום – נדאא אלפוראת