חזבאללה הקים חפ"ק מבצעים עם הפלסטינים לתאום כל הפיגועים בישראל

למי שחושב שאירוני הטרור הפלסטינים פועלים מלבנון נגד ישראל באופן עצמאי וללא תלות באף גורם מקומי, אינו אלא טועה.

העיתון הלבנוני א-דיאר מפרסם היום כתבה בו הוא מעדכן כי חיזבאללה הקים חפ"ק מבצעים משותף לו ולכל אירוני הטרור הפלסטינים בלבנון שיפקח על כל הפיגועים המתוכננים בתוך שטח ישראל ויתאם בין הכוחות והאירגונים השונים.

ברור לחיזבאללה, והם יודעים זאת היטב , כי כל ניסיון פיגוע בשטח ישראל משטח לבנון , ולא חשוב מי המוציא לפועל מאחורי כל פעולה שכזאת , יביא את ישראל להגיב לא רק נגד הגורמים הישירים אלא גם נגד שולחיהם המסתתרים מאחורי מעטה של חשאיות , הגלוי מאוד בפני ישראל.

ישראל בודקת בעצם ימים אלו , האם המפגע מצומת מגידו , בעל זהות פלסטינית, שהטמין מטען צד – כלימגור, בצד הכביש ופגע במכונית נוסעת , נשלח על ידי חדר המבצעים המשותף לחיזבאללה ולאירגונים הפלסטינים. גורמים ערביים טוענים כי חיסול הבכיר מהג'יהאד האיסלמי , אלאסוד, במרחב דמשק, היה רק חלק מסגירת החשבון עם המבצעים וכי ישראל תגיע ליתר האחראים בקרוב או אז הם לא ידעו שהם כבר מחוסלים.

קרדיט: אירנ"א

 

וזאת הכתבה שפורסמה:

בתוך שלושה ימים פרסם חיזבאללה על שתי פגישות בין המזכיר הכללי שלו, סייד חסן נסראללה, עם מזכ"ל תנועת הג'יהאד האסלאמי בפלסטין בראשות זיאד אל-נחלה שעמד בראש משלחת "ג'יהאדית", וכן פגישה עם סגן ראש הלשכה המדינית של החמס , שייח' סאלח אל-ערורי, בראש משלחת חמסית. בין שתי הפגישות, האויב הציוני התנקש ביום ראשון האחרון ,בבוקר,  בחייו של מפקד בכיר בג'יהאד האיסלאמי, בדמשק, עלי אל-אסווד.

 

חוגים יודעי דבר בציר ההתנגדות חושפים כי פגישתם של סייד נסראללה ואלנחלה הגיעה לאחר שאלנח'לה נבחר למזכ"ל הג'יהאד בפעם השנייה ברציפות, ולאור ההסלמה הציונית בתוך פלסטין הכבושה נגד הפלסטינים בגדה המערבית ובירושלים, והניסיון לעקור אותם ולייהד ולהסתער על אל-אקצא, מה שהוביל למרדף אחר יחידות ההתנגדות ב"ג'האד" וב"חמאס" ולהתנקשות בהם, ולהתעללות במשפחות של השהידים ובני משפחותיהם, והרדיפה אחרי כל מי ששיתף פעולה עם מבצעי פעולות הג'יהאד בירושלים, בתל אביב, בחווארה ואחרות. המפגש נופל גם הוא, המקורות מוסיפים, במסגרת התייעצות מתמדת בין שתי ההנהגות במטרה לאחד את הזירות, ולדון באתגרי המצב הנוכחי והעתידי בפלסטין ובאזור.

وفد من حركة الجهاد برئاسة الأمين العام يلتقي سماحة السيد حسن نصر الله |  وكالة شمس نيوز الإخبارية - Shms News

קרדיט: שמס ניוז