נחשף מפקד מיליציית "חטיבת פאטמיון" בעת סיורו באלבוכמאל במזרח סוריה

עדשת רשת "עין אל-פרת" הצליחה ללכוד את מפקד המיליציה האפגניסטית – "חטיבת פאטמיון", בעת שסייר בעיר אל-בוקמאל, מזרחית לדיר א-זור, מלווה בקבוצת מפקדים של המיליציה.

כתב הרשת בעיר סיפר כי מפקד חטיבת פאטמיון, המכונה "אבו זינב האפגני", סייר בשווקי העיר אלבוכמאל וברחבי מרכז העיר, מלווה במספר ממפקדיו החדשים, במטרה להציגם בפני תושבי העיר.

הכתב הוסיף כי "אבו זינב" ציין בעת סיורו נקודות ומיקומים בעיר בתוכנית ה- GPS , ובדק את הכניסות והיציאות של האזור והדרכים המובילות לנחל הפרת.

 

לרשת החדשות הסורית –  "עין אל-פרת" נודע כי המפקדים האפגנים שסיירו עם "אבו זינב" עמדו בראש קבוצה של 60 איש, שמחציתם נסעו לעיר אל-מיאדין, ואילו המחצית השנייה פנתה לעיר אל- בוכמאל.

על פי המקורות, הלוחמים והמפקדים האפגנים הגיעו מאיראן לבירה דמשק לפני כ-15 ימים, לבושים בבגדים אזרחיים כמבקרים, והתגוררו באזור סיידה זינב אצל מי שמכונה "חאג' מהדי", בטרם יצאו לטיסה לשדה התעופה דיר אזור, ולאחר מכן נסעו לאל-מיאדין ואל-בוכמאל.

ראוי לציין כי למיליציית "חטיבת פאטמיון" האפגנית יש מפקדה באזור אל-ג'מיעת ומפקדה באזור אל-חמדאן בפאתי העיר אל-בוכמאל, בנוסף למספר מפקדות בבסיס האימאם עלי, בנקודה צבאית ליד גשר אל-בוקמאל, ומפקדה צבאית בכפר אל-סווואיה – السويعية, מזרחית לאל-בוכמאל.

 

לאחרונה, משמרות המהפכה האיראנים הפכו להיות תלויים מאוד באנשי ומפקדי המיליציה האפגנית, בעיקר בנושאי שמירה על מחסנים, מפקדות חשובים ונושאים ביטחוניים, לאחר שאיבדו אמון בלוחמים סורים מקומיים.

עין אל-פורת עוקב אחר מפקד המיליציה של חטיבת פתמיון וחושף את פרטי סיורו בעיר אל-בוקמאל (וידאו)

קרדיט: עין הפרת