פירוט המטרות שהותקפו אמש בסוריה

בלילה שבין שבת לראשון פתחו כלי טיס ישראלים בסדרת התקפות אוויריות, הקשות ביותר מאז תחילת שנה זו, שכוונו למספר אתרים השייכים למיליציות איראניות במרכז הבירה דמשק ובמחוז א-סויידה שבדרום סוריה.

מקור פרטי אמר לאתר החדשות "Syria TV" כי התקיפות כוונו למפקדה של מיליציית " משמרות המהפכה האיראנים " באזור כיכר הביטחון בשכונת כפר סוסה שבמרכז דמשק , והסביר כי המפקדה ממוקמת בסמוך למפקדת "יחידה 840" של "משמרות המהפכה" שנחשפה לאחרונה בתקשורת הישראלית.

תמונה

כלי תקשורת ישראלים דיווחו כי המתקפה הישראלית כוונה למשלחת של "משמר המהפכה האיראנית" בתוך דירת מגורים בכפר סוסה, דמשק.

תמונה

ברשתות החברתיות נראו תמונות המציגות את התפרצות השריפה באזור כפר סוסה בדמשק, כתוצאה מתקיפת מטה "משמרות המהפכה האיראנים" באזור.

המטוסים הישראליים תקפו גם מפקדה של המיליציות האיראניות בפאתי  אזור סיידה זינב , דרומית לבירה, ליד כביש נמל התעופה הבינלאומי של דמשק , לפי המקורות.

תמונה

כמו כן הותקפה מפקדת "חטיבה 91" של דיוויזיה 1 של הצבא הסורי , הממוקמת בין העיירות "אל-מראנה" ו"אל-מוקאייבה" ממערב לדמשק, בירי של שני טילים, לפי המקור.

לטענת מקורות סורים הותקפו גם סוללות ההגנה האווירית בג'בל אלמאנע השייכים לדיוויזיה 1 ליד העיר אל-כיסווה באזור הכפרי המערבי של דמשק, בזמן שניסו להתעמת עם המתקפה הישראלית.

תמונה

קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות