בכיר במערב מעריך: עתידו של פוטין בקרמלין לא ברור

כאשר המלחמה הרוסית-אוקראינית מתקרבת לשנתה השנייה ב-24 בפברואר, על רקע השערות וחדשות על חוסר שקט וביקורת ברוסיה על מדיניותו של הנשיא ולדימיר פוטין , בכיר במערב הבקי בנושא מעריך שעתידו של שליט הקרמלין אינו ברור.

הוא אמר היום, יום חמישי, כי "עתידו של פוטין בשלטון אינו ודאי לאחר הפלישה הזו" לשטחה של אוקראינה בשנה שעברה.

הוא גם הוסיף כי אזרחי רוסיה מדברים יותר מתמיד מאחורי הקלעים על מי שעשוי לרשת את הנשיא הנוכחי.

שינויים בקרוב!

עם זאת, הוא הבהיר כי לא ניתן לחזות מתי עלולים להתרחש שינויים במסדרונות הקרמלין.

הבכיר, שדיבר בעילום שם, הוסיף: "אני לא אומר שהשינוי יתרחש בקרוב, אבל עתידה של ההנהגה הרוסית כבר לא ברור", לפי רויטרס.

ההצהרות הללו מגיעות בזמן שמוסקבה מגבירה את התקפותיה על מזרח אוקראינה, וסופגת אבדות כבדות. אתמול, יום רביעי, מקורות מודיעין של נאט"ו אישרו כי הכוחות הרוסיים ספגו לפחות 2,000 הרוגים על כל 100 מטרים רבועים שהם כובשים בתקיפות קרקעיות באותם אזורים אוקראינים.

ראוי לציין כי לאחרונה הועלתה ביקורת מסוימת ברוסיה נגד אותו מבצע צבאי והאבדות שנגרמו לחיילים, כמו גם אי-הספקתם בציוד מספיק, למרות הצנזורה שהטילו השלטונות על אותן הצהרות.

גם בעל ברית של הקרמלין, ראש קבוצת וגנר, יבגני פריגוז'ין , חזר שוב ושוב על הביקורת שלו על הצבא הרוסי ועל האיטיות שלו בשטח.

גם המנהיג הצ'צ'ני , רמזאן קדירוב , שכוחותיו נלחמו במזרח אוקראינה מאז תחילת המבצע הצבאי בשנה שעברה, מתח ביקורת על הכוחות הרוסיים.

العربية on Twitter: "⭕️ مسؤول غربي يقول إن مستقبل سيد #الكرملين الرئيس  فلاديمير #بوتين غير واضح ♦️ المسؤول أضاف أن الروس باتوا يتحدثون أكثر من أي  وقت مضى خلف الكواليس عمن قد

קרדיט: אלערביה