סיסי: מה שקרה ב(מהפכת) 2011 עלה למצרים 450 מיליארד דולר

נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי אישר היום, יום שני, כי מה שקרה ב(מהפכת) 2011 עלה למצרים 450 מיליארד דולר.

במהלך נאומו בפסגת הממשלות העולמית בדובאי, היום, יום שני, במהלכו סקר את ההתפתחויות שמצרים הייתה עדה לה ואת הניסיון הכלכלי שלה בשנים האחרונות, כשהוא חשף כי האתגר הראשון שעמד בפני המדינה המצרית לאחר 2011 הייתה הפיצול, אובדן התקווה והייאוש מהם סבלו המצרים, והסביר שמאז 2011, מצרים ניצבת בפני סדרה של אתגרים, בעיקר המצב הכלכלי והכאוס החברתי.

הנשיא המצרי המשיך ואמר: "המנגנון המנהלי במדינה סבל מצניחה ומרגרסיה, שכן קרוב למיליון וחצי איש הועסקו במנגנון, בעוד שהמדינה ואוכלוסייתה אינם זקוקים ליותר משליש מהם."

5% משטח מצרים

א-סיסי גם אישר כי המצרים חיים על 5% משטחה של מצרים, וכי המדינה שואפת להגיע ל-12% משטחה הכולל על ידי בניית 24 ערים חכמות.

הוא הסביר שפיתוח החינוך זקוק ל-250 מיליארד דולר, ושהפתרון לאתגרים הוא באמצעות רעיונות ויוזמות, וציין שבמדינתו יש 25 מיליון סטודנטים, ובאוניברסיטאות יש 4 מיליון סטודנטים, ו-700 אלף מסיימים מדי שנה.

היועץ אחמד פהמי, הדובר הרשמי של נשיאות מצרים, הודיע ​​כי הנשיא סיסי השתתף ב"שולחן העגול למיליארד סטארט-אפים", בשולי ההשתתפות בפעילויות של פסגת הממשלות העולמית באמירות דובאי, שם הוא אישר את רצונה של מצרים לתקשר באופן רציף עם משקיעים כדי ללמוד על הבעיות והמכשולים העומדים בפניהם, ולפעול לפתור אותם ולהתגבר על כל המכשולים העומדים בפניהם.

קרדיט: אלערביה    קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות