איומים בפגיעה: כיצד תגיב איראן לפעולה האירופית נגד משמרות המהפכה?

המועצה תקיים בשבוע הבא ישיבה סגורה בנוכחות המפקד העליון של משמרות המהפכה ושר החוץ כדי לנקוט באמצעי נגד לאיחוד האירופי.

 

חבר נשיאות מועצת השורא האסלאמית, חוג'ת אל-אסלאם עלי רזא סלמי, הודיע ​​כי מועצת השורא האסלאמית תקיים ישיבה סגורה בנוכחות המפקד העליון של משמרות המהפכה האסלאמית, האלוף חסין סלמי ושר החוץ חוסיין אמיר עבדולהיאן, ביום ראשון הבא.

"בפגישה זו יוחלפו רעיונות ודעות בסוגיית נקיטת אמצעי נגד לצעד האווילי של האיחוד האירופי שמטרתו לכלול את חיל משמרות המהפכה האסלאמית בין ארגוני הטרור".

בנוסף, סגן יו"ר האסיפה המייעצת האסלאמית, עלי ניקזד, אמר: "אם חברי האסיפה המייעצת האסלאמית יציגו תוכנית בנוגע לעמדתה האחרונה של אירופה כלפי משמרות המהפכה האסלאמית, המועצה תגיב ותגנה את הצד האירופי."

ניקזאד אמר: "כנציגי האסיפה המייעצת האסלאמית, אנו מגנים מראש כל פעולה שהאיחוד האירופי מעוניין לנקוט נגד משמרות המהפכה האיראניים".

"בתגובה לפגיעה ולפעולות שנעשים שלא בצדק נגד הרפובליקה האסלאמית של איראן, כמו גינוי משמרות המהפכה, עלינו להגיב בצעדים דיפלומטיים חזקים, לא (תגובה) הגנתית, אלא (תגובה) התקפית".

בהקשר זה הדגיש ראש המועצה המייעצת האסלאמית, מוחמד בקיר כליבאף, כי אם תאושר הצעת הפרלמנט האירופי להכריז על חיל משמרות המהפכה האסלאמית כארגון טרור, המועצה המייעצת האסלאמית תגיב מיד ותעמיד ממשלות אירופה שתומכות וצבאותיהם ברשימת קבוצות הטרור ויתמודדו איתם באזור כאילו הם מחבלים של קבוצת טרור.

משמרות המהפכה האסלאמית – ויקיפדיה
קרדיט: נור ניוז   קרדיט לתמונה: ויקיפדיה