המודיעין האוקראיני: מותו של פוטין קרוב. הצרפתים: לא שותפים להערכה זאת

שרת החוץ של צרפת בתגובה להצהרת מנהל המודיעין האוקראיני בנוגע לבריאותו של פוטין: איננו שותפים להערכתו. ראש ה-CIA: פוטין בבריאות טובה

לאחר שהדיבורים על בריאותו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חזרו לכותרות, שרת החוץ הצרפתית קתרין קולונה אישרה, בתגובה למה שיוחס לראש שירות המודיעין הצבאי האוקראיני על מותו הקרוב של פוטין, כי ארצה לא שותפה  הערכתו.

בראיון היום, יום חמישי, אמרה כי "לא ניתן לאשר הערכה זו, והשותפים שאנו עובדים איתם גם הם אינם שותפים להערכתו של הבכיר האוקראיני. אולי זה מה שהוא רוצה, ובמיוחד כאשר הוא אמר:" אני מקווה. "

בחירה שגויה

קולונה, ששוחחה עם תחנת LCI הצרפתית, אמרה שמה שקורה באוקראינה אינו נוגע לה בלבד, אלא קשור ליציבות היבשת האירופית.

היא גם הבהירה שמוסקבה בחרה בחירה שגויה שהפכה לדילמה עבורה, לא רק שמטרתה להפיל את השלטון בקייב לא הושגה בתוך ימים, אלא שגם אוקראינה השיגה חזרה חלקים מאדמותיה הכבושים ושמרה על יכולות התקפיות.

خط أحمر.. بوتين يحذر الناتو من التوسع شرقا باتجاه حدود روسيا الغربية -  YouTube

קרדיט לתמונה: אלע'ד

 

דרך ארוכה

בנוסף, שרת החוץ הצרפתי חושבת שלאוקראינה יש עוד דרך ארוכה לפני הצטרפותה לאיחוד האירופי וכי עליה לעמוד בלוח זמנים ספציפי לביצוע מספר רפורמות, לפני ההצטרפות.

הצהרות אלו מגיעות לאחר שראש שירות הביון האוקראיני, קירילו בודאנוב, אמר ​​בראיון לערוץ "ABC" האמריקאי כי בידו מידע מאושר על מצב בריאותו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

הבכיר האוקראיני לא מסר פרטים נוספים על מהות המידע הזה שברשותו, ואמר רק כי "פוטין במצב אנוש וכי הוא נלחם במוות".

"פוטין ימות מהר מאוד, אני חושב, ואני מאוד מקווה לזה", אמר קיריו בודאנוב במהלך הריאיון. "אנחנו מאמינים שיש לו סרטן", אמר בודאנוב והוסיף, "המלחמה הזו חייבת להסתיים לפני שהוא ימות".

מחלת הסרטן

ראוי לציין כי הצהרות אוקראיניות רבות התפשטו במהלך החודשים האחרונים, המדברות על מחלתו של הנשיא הרוסי.

אחד מהם ציין שראש הקרמלין נמצא ב"מצב פסיכולוגי ופיזי גרוע מאוד, סובל מסרטן, וחולה מאוד".

מצד שני, הקרמלין הכחיש שוב ושוב את השמועות הללו. כפי שאמר שר החוץ סרגיי לברוב בסוף מאי: "אני לא חושב שכל אדם שפוי יכול לראות סימני מחלה או פגיעה בפוטין!"

כמו כן, ויליאם ברנס, מנהל ה-CIA, הכחיש ביולי האחרון את מה שהופץ לגבי בריאותו של הנשיא הרוסי, ואמר כי ולדימיר פוטין במצב בריאותי תקין.

أصبح في وضع صحي حرج.. معلومات عن مرض جديد يعاني منه بوتين | موقع السلطة

קרדיט: אלערביה    קרדיט לתמונה: אלסולטה.נט