רמי מכלוף- בן דודו של אסד רואה במספרים: סוריה קרובה מאוד לפתרון כולל

רמי מכלוף, שודד הכלכלה הסורית, כפי שהוא מתואר, ובן דודו של ראש המשטר בסוריה, בשאר אל-אסד, אישר כי הסורים "קרובים מאוד לפתרון כולל", וכי שנת  2023 תהיה "השנה של סוריה פר אקסלנס", וטען שהסתמך בתחזיתו על "מדע המספרים".

מכלוף אמר בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו, ביום שלישי, כי על הסורים לגלות "סבלנות" ולא לאפשר לאף אחד להתעסק ביציבות סוריה, במיוחד לאור תנאי החיים הקשים בה, והדגיש את הצורך לדחות את ה"כאוס" ולשמור על מה שנשאר מהארץ.

הוא הוסיף: אנחנו קרובים מאוד לפתרון כולל, ונשאר רק צעד אחד, שהוא קשה ומפחיד ולא ללבעלי לב חלש, אבל הוא יקרה בטווח הקצר שלא עולה על כמה שבועות.

מכלוף ציין כי האירוע יגרור אחריו "פריצות דרך מפתיעות , אחת אחר השניה, וסיוע יתחיל לזרום לסוריה ולסורים מכל העולם, והקולות הבינלאומיים הקוראים להפסיק את סבלם של הסורים ייפסק, העקורים יחזרו, היחסים הדיפלומטיים עם מדינות ערב, עם מדינות האזור ובכל העולם יחזרו לתיקונם, והנושא הסורי ייסגר בדרכי שלום".

מכלוף הסביר כי שנת 2023 ב"מדע המספרים" מתאימה ל"אותיות של שמות מסוימים המצטלבות בשנה בודדת זו שבה מחיקת שמות והופעת שמות, שלכולם ערך מספרי של 23", והדגיש ש"הימים הקרובים יוכיחו את תוכן הנאום הזה והאם החזון שלנו על האירועים נכון, או שהם חלומות באספמיה", כלשונו.

רמי מכלוף

קרדיט: אנאס ניוז