פיקוד מרכז של צבא ארה"ב: ביצענו שלוש פשיטות קומנדו בסוריה תוך 48 שעות

פיקוד מרכז של צבא ארה"ב הודיע ​​אתמול, יום שלישי, 20 בדצמבר, כי ביצע שלוש פעולות קומנדו במהלך 48 השעות האחרונות, ועצר קבוצה של אנשי "דאעש", כולל מפקד בכיר, במזרח סוריה.

הפיקוד אמר כי כוחות פיקוד מרכז של צבא ארה"ב ביצעו 3 פשיטות באמצעות הנחתת כוחות ממסוקים במזרח סוריה, במהלך 48 השעות האחרונות, ועצרו שישה אנשי דאעש. עוד נמסר כי אחד העצורים היה מהמנהיגים הבולטים של הארגון בסוריה, והוא היה מעורב בביצוע פיגועים במדינה.

גורם במשטרה ובכוחות הביטחון בעיר אל-באב אמר כי היעד היה אזרח תימני, המכונה "אבו יאסר", והמשטרה עצרה אותו לאחר שנפצע מהפצצת מטוס הקואליציה הבינלאומית. הוא הוסיף כי "אבו יאסר" הוא האמיר של חוליית "דאעש", ומתנהלות עמו חקירות ראשוניות לבירור פרטים נוספים עליו ועל החוליה המקושרת אליו.

ב-16 בדצמבר הודיע ​​הפיקוד המרכזי של צבא ארה"ב (CENTCOM) כי ביצע שש מבצעים משותפים עם הכוחות הדמוקרטיים הסורים (SDF) מאז ה-8 בדצמבר.

בפוסט בטוויטר הפיקוד אמר כי הפעולות הביאו למעצרם של 5 אנשי דאעש, שהיו מעורבים בתכנון התקפות על מוקדים שבהם הוחזקו בשבי אנשי דאעש ומחנה הפליטים אל-חול, והדגיש כי ארצות הברית נותרה מחויבת להתעמת עם איום עולמי מצד דאעש בשיתוף עם כוחות מקומיים.

קרדיט: בלדי ניוז   קרדיט לתמונה: סנטקום