הרוגים בפיצוצים בשני בסיסי אוויר בעומק השטח הרוסי

שלושה אנשי צבא רוסים נהרגו, ביום שני, בפיצוצים שאירעו בשני בסיסים אוויריים בעומק שטח רוסיה, לפי מה שאישר משרד ההגנה הרוסי. 

סוכנות הידיעות RIA דיווחה כי שלושה אנשי צבא נהרגו כאשר משאית דלק התפוצצה בבסיס אווירי רוסי ביום שני, ומושל האזור הודה בדיווחים על פיצוץ בבסיס נוסף המכיל מפציצים השייכים לכוחות הגרעין האסטרטגיים של רוסיה.

הסוכנות שבבעלות המדינה אמרה כי שישה חיילים נוספים נפצעו בפיצוץ המכלית בעיר ריאזאן, 185 ק"מ דרומית מזרחית למוסקבה, לפי רויטרס. 

אוקראינה לא נטלה אחריות לפיצוצים. ואם היא אכן ביצעה את התקיפות,  הרי שזאת תהיה המתקפה הצבאית הרחוקה ביותר שהיא ביצעה בעומק המדינה הרוסית מאז פלשה אליה מוסקבה ב-24 בפברואר.

"הפיצוצים במיקומים במרחק של מאות קילומטרים מהגבול בין שתי המדינות היו תוצאה של מתקפה של מל"ט אוקראיני", ציטטה חדשות NBC את הודעת משרד ההגנה הרוסי, והוסיפה כי לשני מטוסים נגרם נזק קל.

"כוחות אוקראינים ניסו לתקוף מל"טים מתוצרת ברית המועצות בשדות התעופה הצבאיים של דיאגילב באזור ריאזאן, ואנגלס באזור סרטוב בניסיון להשבית כלי טייס ארוכי טווח רוסיים", אמר המשרד והוסיף כי המל"טים יורטו באוויר.  (קרדיט: אלחורה)

קרדיט לתמונה: ImageSat International (ISI).