צבא סוריה החופשי עצר את מנהיג המאפיה האיטלקית ה"קאמורה"

שירות הביטחון הכללי של המורדים הסורים הודיע ​​כי עצר את ברונו קרבוני, מנהיג המאפיה – "קאמורה", המאפיה המפורסמת והמסוכנת ביותר באיטליה ובאירופה, בעת שניסה לעבור מאידליב שבשליטת המורדים לאזורי המשטר הסורי שבשליטת אסד.
דיא אל-עומר, דובר שירות הביטחון הכללי, אמר כי "ברונו קרבוני הוא היורש והמנהיג של המאפיה האיטלקית (קאמורה), כנופיה העוסקת בסחר בסמים ובבני אדם. הוא נידון ל-20 שנות מאסר במדינה שלו והוא מבוקש בכל העולם. הוא נתפס כשיצא לאזורים המשוחררים (מחוז אידליב) כדי לחצות לאזורי המשטר".

הוא הוסיף: קרבוני התחזה, כרגיל, והפעם הוא התאמן בשפה המקסיקנית ויצר לעצמו כיסוי ביטחוני הדוק וקיבל אזרחות מקסיקנית, והחל ללמוד את השפה המקסיקנית ושינה את מערכת חייו כדי להיות מקסיקני. , בהתייחסו למעצרו באזורים המשוחררים הוא טען כי נמלט בגלל קנס שהוטל עליו כעונש על מכירת שעון רולקס מזויף.
והוא הוסיף, "ברגע ש"קרבוני" נכנס לאזורים המשוחררים, שירותי הביטחון באידליב פקפקו באמיתות סיפור הרקע שלו, ולקחו אותו לחקירה, ועד מהרה הועלו ספקות לגבי סיפור הרקע שלו והתעורר חשד כי האיש מסתיר משהו גדול מזה".

אל-עומר הסביר כי ברונו נע, תוך כדי מנוסתו,  בין מספר רב של מדינות, כיוון שהוא מחזיק בדרכונים מזוייפים רבים ושמות בדויים, והסתמך על שוחד ושיטות בלתי חוקיות למעבר בין מדינות.

"לאחר חודשים של חקירות ומעקב, הגיעו שירותי הביטחון לראיות המעידות על מעורבותו של ברונו בתיקים של סחר בסמים, ולאחר הרחבת החקירה, שירותי הביטחון חשפו את אמיתות העובדות  המסתתרות מאחורי אישיותו האמיתית, מה שגרם לברונו להודות במספר תיקים פליליים בינלאומיים כמו סחר בסמים, הלבנת הון ותנועה בלתי חוקית ברחבי העולם בהם היה מעורב".

אל-עומר מסר עוד כי השלטונות האיטלקיים והאמירתיים הצליחו לעצור 34 מהמעורבים בכנופיה שהוא מוביל, כך שברונו עצמו נותר החוליה החשובה והחסרה ביותר, כך שמכת המוות לכנופיה היה מעשי ידי שירותי הביטחון באידליב.

"איחוד האמירויות הערביות הודיעה על מעצרו לפני שנה, אך התברר מאוחר יותר שהוא כפיל של ברונו ששלח אותו כפיתיון כדי שיוכל לברוח שוב לאירופה ולאחר מכן לטורקיה, שם החזיק אזרחות רוסית, מתוך כוונה ללכת לכיוון אזורי המשטר הנחשבים למקלט הטוב ביותר עבורו תוך התקרבות למקור מרכזי של סמים בעולם (סוריה וחיזבאללה).

פעילים סורים וערבים שיבחו את ההישג הזה של סוכנות הביטחון הכללית, למרות יכולותיה המוגבלות בהשוואה ליכולותיהם של שירותי הביטחון במדינות אירופה ובאיחוד האמירויות, שלא הצליחו לעצור את ברונו.

عجزت الإمارات وإيطاليا عن اعتقاله.. جهاز الأمن العام يقبض على متزعم أخطر مافيا إيطالية بإدلب

קרדיט: אלדוראר