ההגמוניה האיראנית: סוריה חותמת על הסכם להכשרת קדרים דיפלומטיים בטהרן

הנשיא אסד מוכר את סוריה לאיראן בעבור נזיד עדשים.

הוא עושה הכל , כולל הכל, על מנת להישאר בשלטון כולל מכירת עצמאותה המדינית של ארצו לאיראנים.

אתמול, יום ראשון, חתם משרד החוץ הסורי על הסכם עם משרד החוץ האיראני בטהרן, הקובע כי איראן תכשיר את הקאדרים הדיפלומטיים של מערכות החוץ הסורי.

באתר האינטרנט של סוכנות "SANA" של המשטר נמסר כי המכון הדיפלומטי של "משרד החוץ הסורי" חתם עם המרכז למחקרים מדיניים ובינלאומיים במשרד החוץ האיראני על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בתחומי היחסים המדיניים, הדיפלומטיים והבינלאומיים.

ה"תזכיר" כולל חילופי אנשי אקדמיה, כנסים, מומחים, חוקרים וחומרי חינוך בתחומי עניין משותפים, חילופי ידע וניסיון ו"שיטות מודרניות הקשורות להכשרת קדרים דיפלומטיים", לפי העיתון.

התזכיר כולל גם חילופי מידע הקשורים לפעילויות "בעלות עניין משותף ברמה האזורית והבינלאומית, יישום פרויקטים משותפים בתחומים המדיניים והדיפלומטיים וביחסים בינלאומיים, ואפשרות לארגן מפגשי לימודים שיתקיימו לסירוגין בין דמשק לטהראן בנושאים בעלי עניין משותף".

ראוי לציין כי משטר המולות באיראן מבקש, מאז התערבותו הישירה לצד משטר אסד במלחמתו בסוריה, לשלוט במגזרים ובמתקנים שונים, לרבות צבאיים, מדיניים, כלכליים, מנהליים ותרבותיים, בנוסף לניסיון לכפות אידיאולוגיה שיעית ולשנות את אמונות העם.

במסגרת פרויקט המולות להגברת ההגמוניה בסוריה... משטר אסד חותם על הסכם להכשרת קדרים דיפלומטיים בטהרן

קרדיט: רשת עין הפרת