עימותים בין מיליציות איראניות לאירגוני פשע במזרח סוריה על אזורי שליטה

ביום ראשון אחר הצהריים, התרחשו עימותים, עם נשק אוטומטי, בין המיליציות של "משמרות המהפכה האיראניים" ומיליציית "אל-קטרג'י" בכביש שוק החיות בעיר אל-מיאדין, במזרחית מחוז דיר אזור, לפי למה שדווח על ידי כתב רשת החדשות הסורית – "נהר מדיה".
הכתב הוסיף כי העימותים התרחשו עקב מחלוקתכספית  בין שני הצדדים על משלוח דלק מוברח מאזורים שבשליטת SDF (הכורדים).
הכתב ציין כי העימותים חודשו אחר הצהריים באותו אזור מאותה סיבה, מבלי לדעת את היקף הנפגעים משני הצדדים.
האזורים הנשלטים על ידי המשטר הסורי בדיר א-זור עדים לתנועה של הברחות דלק מאזורי ה-SDF בגדה השנייה של נהר הפרת, ובדרך כלל מתעוררים מחלוקות בין המיליציות בעת חלוקת כספי דלק.

וכך מתארת התקשורת הסורית את "המנהיג" הסורי החדש , או בהגדרה יותר נכונה " ראש סינדיקט פשע " גדול במזרח וצפון סוריה:

חוסאם קתרג'י הפך ממבריח נפט ושליח בין משטר אסד למדינה האסלאמית, למנהיג מיליציה חמושה על שם משפחתו הכוללת אלפי שכירי חרב, המשמש נציג של קבוצה גדולה של חברות מסחר, תיירות ונפט שיש להם כמות עצומה של השקעות במגזר הפרטי והציבורי, ושלאחר מכן היה חבר בפרלמנט של המשטר, מה שמהווה את החזית הפוליטית של המשפחה שבה הוא חולק מנהיגות ועושר עם אחיו ואחייניו.

הגנגסטרים הסורים:

האחים קתרג'י בבית ההארחה שלהם בכיכר של 3000 הדירות ב-Hamdaniya.jpg

כיום , " אלקטרג'י " זכאי כמעט לחלוטין לתואר "אבי העניים" בחאלב שבצפון סוריה, שם החלו להלבין את עיקר עושרה של המשפחה. גם בחאלב פועלת מיליציית  "אלקטרג'י" להרחבת בסיס של נאמנויות עממיות וחמולות שכן זהו המקום הטוב ביותר לבסס את הממלכה הפיננסית של המשפחה.הסוד מאחורי העושר וההשפעה הגדלים של "אל-קטרג'י" וכיצד הוא הצליח לבנות רשת רחבה של קשרים עם הכוחות השונים הקשורים למשטר, מה שהפך את הישרדותו לקריטית בתקופה שבה ישנם מאבקי שליטה בין בכירים איראנים וסורים על שליטת באזורי מזרח סוריה ובעמברי הגבול הלא חוקיים בגבול עם עיראק.