מונדיאל 2022 בקטאר: "אפילו צופה זר אחד לא קנה חדר מלון באיראן"

מי ירצה להיכנס ולהתארח במדינה כמו איראן ? מדינה שאתה יודע איך אתה נכנס ואתה לא בטוח כלל שתצא ממנה בחיים . 

זה כנראה קו המחשב האולטימטיבי של אורחי המונדיאל שיערך החודש בקטאר.

בעוד שמאות אלפי האורחים המגיעים לחזות במשחקי המונדיאל בקטאר ממלאים את המלונות במדינה הקטנה, שאינה יכולה להכיל את כל האורחים , והמליצה לכל מי שלא השיג מקום להזמין חדרים במדינות שכנות כמו סעודיה והאמירויות .

גם איראן רצתה להשיג לעצמה נתח מעוגת האירוח של המונדיאל והקימה תשתיות לקלוט אורחים רבים שיוכלו לנסוע בקלות ובנוחות לחזות במשחקים ולחזור ולנוח בחדר המלון שלהם באיראן.

אך מה מרה היתה הפתעת המארחים האיראנים שנוכחו לראות כי היום , רק 20 יום מתחילת המשחקים , לא נרשמה אצלם ולו הזמנה לחדר מלון אחד מצד אורחי המונדיאל . 

מדובר באירוע הספורט, התרבות והכלכלה הגדול בעולם הנערך ליד גבולותיה הדרומיים של איראן.

חוסר היכולת של הרפובליקה האסלאמית לנצל את היתרונות הכלכליים של המונדיאל בקטאר ממש לא מפתיע.  נשיא איראן, אברהים ראיסי, אמר בשיחת טלפון עם אמיר קטאר במרץ אשתקד: "איראן מוכנה לארח משחקי המונדיאל באתרים הטובים והמפוארים ביותר באי קיש ובאיים נוספים הקרובים לקטאר כדי לספק כל סיוע ועזרה הדרושים".

רוסתם גאסמי, שר הכבישים והפיתוח העירוני, שהוא גם בכיר במשמרות המהפכה האיראנים, העוסק כרגע בעיקר בקטילת אזרחים איראנים שיצאו להפגין ברחובות המדינה נגד תנאי החיים הירודים שלהם , הודיע ​​במהלך ביקורו בקטאר בחודש שעבר כי מסוף הנוסעים הימי הבינלאומי של נמל בושהר הוכן לתמוך בגביע העולם בכדורגל ב-2022.

איזה אורח זר ,שהיה מוכן להשקיע עשרות אלפי דולרים כדי להגיע ולחזות במשחקי המונדיאל יסכים להיכנס למדינה בו שרותי האינטרנט סובלים מהפרעות בלתי פוסקות עד כדי אי אפשרות שימוש ברשת העולמית האמורה להזרים מידע אינסופי מהמשחקים בקטאר עצמה?

אם עד עכשיו הנהגת איראן לא קלטה את המסר, הרי שעכשיו הם מבינים שהם בהחלט הגיעו למעמד של מדינה מנודה מחבר העמים העולמי המתאחד אחד ל-4 שנים סביב משחקי המונדיאל .

2022 FIFA World Cup - Wikipedia

קרדיט לתמונה: ויקיפדיה