תופעה הולכת ומתרחבת בסוריה: מתחם זנות גם למפקדי חיזבאללה בלטקיה

לאחר חשיפת מרכז לאספקת זנות לחיילים רוסים בלטקיה, חזר הפעיל העלאווי כמאל רוסתום לחשוף את אחת ממאורות הזנות והסמים בלטקיה אותו פוקדים מפקדי מיליציית חיזבאללה הלבנונית, הפונים אליו יחד עם קציני המודיעין של מיליציית אסד, במיוחד משורות דיוויזיה 4.

בהקלטה בעמוד הפייסבוק האישי שלו, אמר פעיל העלאווי כמאל רוסתום כי מתחם "ג'אר אל-קאמר" בכפר קורפיס, מקום הולדתו של "עלי דובא" ליד ג'בלה בלטקיה, הפך למרכז לזנות וסחר בסמים.

הוא הוסיף כי המתחם, שהיה בעבר וילה והוסב למתחם תיירות, שייך לקצין בכיר  בדימוס ששירת במודיעין הפלילית בשם עלי עבוד, והוא ייעד אותו עבור תושבי היישוב ואדי אל-עיון לתקופה של חמש שנים בשכר דירה חודשי.

הוא הדגיש כי כל תושבי האזור מודעים לכך שהמשקיע הפך את המתחם למאורת זנות ועריכת עסקאות סמים בפיקוח קצינים בכירים, בראשות קולונל גלב אסלן, ראש המודיעין הצבאי בג'בל.

על מבקרי המאורה ההיא נימנים לא רק קציני צבא סוריה, אלא מפקדי המיליציה הפאטימית העיראקית, מג'מועות "סיידה" המזוהות עם מיליציית חיזבאללה ומפקדי אותה מיליציה, כולל חאג' ג'וואד, חאג' רביע, אל-חאג' מהדי, אדם ממשפחת ג'עפר ועוד אחד ממשפחת אל-דבא, כולם מגיעים למתחם בליווי קציני מודיעין ממיליצית אסד.

סרסור אחד לרוסים ולאיראנים

לדברי הגורם, עימאד מנצור מפקח על גיוס בנות לעבודה בזנות במתחם "ג'ר אל-קמאר", והוא אותו אדם המאבטח את הבנות במלון "איננה פלאזה" אותו פוקדים החיילים הרוסים.

המקור ציין כי מנצור סירסר בכ-200 זונות, רבות מהן אלמנות של חיילים מצבא סוריה, וציין את שמותיהם של רבות מהן, וכן אישר את מעורבותו של בכיר לשעבר באוניברסיטת תשרין בפיתוי בנות לעבודה במתחם הממוקם בעיירה קורפייס, שיש לה מעמד דתי מיוחד לכת העלאווית מכיוון שיש בה את המקדש "אחמד קורפיס", מזקני הכת בתקופת עבאס.

הוא הסביר כי גם תא"ל אסיף אל-דקר, ראש סניף 293 (מודיעין צבאי), היה מעורב בפעילויות אלה, שכן הוא היה שותפו של לואי סייה, לשעבר ראש סניף המפלגה באוניברסיטת תשרין, שפיתה נשים – סטודנטיות לעבוד בזנות במתחם לפני שקודם בדרגה ומונה למושל חסקה הודות לאחיו אוסאמה סייו, ראש סניף  215 במודיעין הסורי.

לפני מספר ימים אישר כמאל רוסתום, בהקלטה נוספת, כי המלון והמסעדה של מלון "איננה פלאזה" שליד בסיס חמיימים הרוסי הפכו למאורת זנות המיועדת במיוחד לחיילים וקצינים רוסים.

הוא הוסיף כי רוב העובדים במלון הן אלמנות ונשות אנשי המיליציה של אסד מהאזור, שם קונים ונמכרים נשים אלו תוך ניצול מצוקותיהן.

משטר אסד נוהג להעלים עין מפעולות בלתי מוסריות אלו ונמנע מלסגור אותן בשל חיבורם של האחראים להן עם שירותי הביטחון ואנשים משפיעים רבים.

לפני כמה שבועות הוציא נשיא סוריה, בשאר אל-אסד, חוק המאפשר לגליזציה של ניאוף בצורה עקיפה ומרומזת, לאחר שהתיר רישום ילדים מנישואים בלתי חוקיים ברגע שהיה מסמך המוכיח את הקשר של הילד לאמו ומסמך זה עשוי להיות זמין מכל בית חולים או מרכז בריאות.

פוסטים של דפים וחשבונות השייכים לנאמני השלטון בפלטפורמות המדיה החברתית מנוטרים כל הזמן, וחושפים את התפשטות תופעת הזנות באזורים הנשלטים על ידי משטר אסד, בעיקר באוניברסיטאות ובמלונות, בברכת משטר אסד וממשלתו.

קרדיט: אוריינט ניוז