2 תקיפות אוויריות בוצעו בשבת על אתרי מיליציות איראניות במזרח סוריה

שני אתרי מיליציות איראניות באזור הכפרי של עיר המחוז אל-בוקמאל, מזרחית למחוז דיר א-זור, נפגעו אתמול (שבת) משתי תקיפות אוויריות של כלי טיס לא מזוהים, כך מדווח  כתב אתר החדשות הסורי –  Nahr Media.
הכתב סיפר כי התקיפה הראשונה בוצעה בשעה 9:30 בבוקר,והיא בוצעה על אתר של מיליציית "זיינביון" בעיירה אל-עבאס – العباس באזור הכפרי של אל-בוקמאל, מזרחית לדיר א-זור.
הוא הוסיף כי התקיפה השנייה היתה על אתר אחר והיא בוצעה בשעה 23:45 (יום שבת), על אתר המיליציה בכפר "אל-מצלחה" – “المصلخة”  באזור הכפרי אל-בוכמאל, מזרחית לדיר א-זור.
הכתב אישר כי שני האתרים שהותקפו הם אתרי צבאיים של מיליציית "זיינביון", המונעים מאזרחים להתקרב למקום וממוקמים בסמוך לגדת הנהר הפרת.
יצוין כי לא נרשמו נפגעים או הרוגים בשתי התקיפות, ולא נראו אמבולנסים באזור שהופצץ.

אמצעי תקשורת הפועלים באזור דיווחו כבר בעבר כי איראן נוהגת להעביר נשק כבד וטילים בליסטיים דרך עיראק ואדמת סוריה , ומאחסנת אותם , לפני הובלתם לשאר חלקי סוריה וללבנון (למחסני חיזבאללה) במתחמים צבאיים של המיליציות הסרות למרותה.

בעלות הברית בהובלת ארה"ב או ישראל הם הגורמים אליהם האיראנים מפנים אצבע כעומדים מאחורי תקיפות לא מזוהות שנערכו כבר עשרות פעמים בשנה האחרונה.