"פורבס" חושף את המיליארדרית הצעירה בעולם

בתו המתבגרת של מייסד חברת משחקי הווידאו הקוריאנית, קים ג'ונג ג'ו, הפכה למיליארדרית הצעירה בעולם, כך דיווח מגזין פורבס ביום רביעי.

המגזין אומר כי "קים ג'ונג-יון, בתו המתבגרת של קים ג'ונג-ג'ו ז"ל, מייסד חברת משחקי הווידאו הדרום קוריאנית ניקסון, שמת בפברואר האחרון בגיל 54, היא המיליארדרית הצעירה ביותר בעולם, לאחרש היא ירשה נתח בענקית המשחקים המקוונים".

יונג יון ואחותה הבכורה, יונג מין, ירשו כל אחת 30.78% ממניות NXC, חברת האחזקות האישית של אביהם, לפי תביעה רגולטורית שראה פורבס מוקדם יותר החודש.

NXC שבסיסה בדרום קוריאה היא בעלת המניות הגדולה ביותר ב-Nexon הנסחרת ביפן, עם נתח של כ-48%.

בשילוב עם המניות הקיימות של האחיות ב-NXC, אחזקותיהן בחברה שוות 2.5 מיליארד דולר כל אחת. לאחר ניכוי "מס הירושה" שלהם, שפורבס מעריך ביותר מ-1.5 מיליארד דולר כל אחת (לדרום קוריאה יש את אחד ממסי הירושה הגבוהים בעולם), לפי ההערכות יש ל-Jung Yoon ול-Jung Min מיליארד דולר נטו כל אחת.

המגזין מציין שאשתו של קים ג'ונג ג'ו, יו יונג-היון, שהיא כבר מיליארדרית, ירשה מבעלה 4.57% מ-NXC. יו, בת 53, ובעלה המנוח, יונג ג'ו, הקימו את נקסון ב-1994 והם עדיין בעלי המניות הגדולים ביותר ב-NXC עם 34% מהמניות. היא הופיעה לראשונה ברשימת 50 האנשים העשירים ביותר בדרום קוריאה השנה עם שווי נקי של 3 מיליארד דולר.

לא הרבה ידוע על משפחתו של יונג ג'ו, אבל יונג יון ואחותה הגדולה, יונג מין, שנולדו ב-2004 וב-2002 בהתאמה. בגיל שמונה עשרה, ג'ונג יאון הפכה למיליארדרית הצעירה ביותר כיום בעולם.

شعار شركة نيكسون الكورية الجنوبية لألعاب الفيديو

קרדיט: אלחורה