חוסל מפקד בכיר בכוחות האיראנים במזרח סוריה

מנהיג בכיר במיליציה האיראנית נהרג יחד עם מלוויו, אתמול, יום ראשון, 18 בספטמבר, אחרי שמכוניתו הותקפה באזור הכפרי המזרחי של דיר א-זור.

מהאתר "אל-ח'אבור" – الخابور נמסר כי מפקד מיליציית "גדודי סייד אל-שוהדא" – "كتائب سيد الشهداء" של "משמרות המהפכה האיראנים" , "חאג' עסכר" – "الحج عسكر" ,  נהרג יחד עם שניים מחבריו כאשר מטען חבלה התפוצץ על מכוניתו בכביש בין הערים אלבוכמאל ואל-מיאדין, מזרחית לדיר א-זור, אתמול בשעה שתיים אחר הצהריים.

האתר הוסיף כי "חאג' אסכר" היה המפקד האחראי על כל המחנות של המיליציות האיראניות שפעלו בדיר א-זור (مسؤول المعسكرات في عموم المليشيات الإيرانية العاملة في دير الزور) , והוא מקורב למפקד בכיר  במשמרות המהפכה האיראניים הנקרא "חאג' עבאס" – "حج عباس" , אשר מינה אותו לתפקיד זה בגלל האמון שלו בו.

מיליציות איראניות הנתמכות על ידי "משמרות המהפכה האיראניים" פרוסות בחלק הנשלט על ידי המשטר במחוז דיר א-זור, במיוחד באזורים הסמוכים לגבול סוריה-עיראק, שם משמש האזור להברחת לוחמים ונשק מאיראן וממדינות אחרות, מעיראק לסוריה וללבנון.

הערה ברקע הידיעה: חג' עסכר היה על כוונת כל הכוחות העויינים את סוריה ואיראן הפועלים במזרח סוריה וזה היה רק עניין של זמן , שהסתיים עכשיו, עד שהאיש יסיים את דרכו הפעילה. כנהוג אצל האיראנים אין "חלל ריק" והמחליף כבר יצא לדרך.

אלחג' עסכר:

الحاج عسكر" يتدخل لصالح الفوج 47 بالبوكمال - دير الزور 24 - Deir EzZor 24

קרדיט: דיר א-זור 24