שיירות של הקואליציה האמריקאית מתפנים מבסיסים במזרח סוריה, מה קורה?

כוחות "הקואליציה הבינלאומית" בהובלת צבא ארה"ב הוציאו היום שיירה של כלי רכב משוריינים השייכים לצבאות "הקואליציה הבינלאומית" לכיוון אזור "כורדיסטן העיראקית" מבסיסיהם במזרח סוריה, דרך מעבר גבול וליד.
כתב "ספוטניק" במזרח סוריה, שציטט מקורות מקומיים באזורים הכפריים באל-חסכה, הצהיר כי צבא ארה"ב הוציא, זה היום השני ברציפות, קבוצת כלי רכב וחיילים השייכים לכוחות "הקואליציה הבינלאומית" מאזורי מזרח סוריה לכיוון חבל כורדיסטן בעיראק, כחלק ממה שנראה כמבצע החלפה שגרתית של הכוחות הצבאיים באזור, או אולי צמצום הנוכחות הצבאית לאור ההתקפות החוזרות ונשנות שהתעצמו לאחרונה על בסיסיו באזור.

 

המקורות הוסיפו כי שיירה של יותר מעשרים משוריינים צבאיים השייכים ל"קואליציה הבינלאומית" יצאה מהממגורות של תל עלו – تل علو  באזור הצפון-מזרחי של חסקה לאזור "כורדיסטן העיראקית", דרך מעבר אל-וליד הבלתי חוקי במהלך השעות האחרונות.
אתמול, יום שני, העבירו כוחות "הקואליציה הבינלאומית" בראשות צבא ארה"ב כלי רכב צבאיים ועשרות חיילים מבסיסיהם באזורי חסקה ומחוז דיר אז-ור במזרח סוריה לעבר שטח עיראק, בצעד חריג מסוגו העולה בקנה אחד עם התדירות הגבוהה של התקפות טילים על בסיסיהם במהלך התקופה האחרונה, לפי המקורות.

 

כוחות "הקואליציה הבינלאומית" מביאים מעת לעת\ מתוך עיראק , כלי רכב, ציוד צבאי, חומרים לוגיסטיים ותחמושת לבסיסיהם הפרוסים בסביבה ובתוך שדות הנפט והגז בנפות חסקה ודיר א-זור, שבמזרח סוריה .

קרדיט: רשתות חברתיות