התביעה בניו יורק: המאפיה הסיציליאנית – הקוזה נוסטרה- עדיין חיה ובועטת

לציון 50 שנה לסרט "הסנדק", התביעה בניו יורק סיפקה תזכורת כי המאפיה הסיציליאנית – הקוזה נוסטרה המפורסמת – עדיין חיה ובועטת: כתבי אישום על סחיטה, הימורים בלתי חוקיים והלבנת כספים הוגשו נגד שמונה חשודים שמשתייכים למשפחות הפשע בונאנו וג'נובזה ונגד בלש משטרה.

על פי התביעה, הנאשמים הפעילו לכאורה מאז 2012 מספר מיזמים של הימורים בלתי חוקיים בניו יורק ובלונג איילנד שהוסתרו תחת כיסוי של בר קפה, מועדון כדורגל וחנות של סנדלר. הרווחים הולבנו באמצעות העברות מזומנים לנאשמים והגיעו עד לראשי משפחות הפשע.

כרמלו פוליטו, ששימש לכאורה כקפטן במשפחת ג'נובזה, מואשם גם בהפעלת מזימת הימורים ברשת ובסחיטה של אדם שאיבד אלפי דולרים בהימורים. בשיחה מאוקטובר 2019, פוליטו הוקלט אומר לאדם אחר למסור לחייב כי "אני הולך לשים אותו תחת הגשר המזו..ן".

עוד נמצאים ברשימת הנאשמים אנתוני פיפיטונה, שהיה קפטן וחייל במשפחת בונאנו, ויטו פיפיטונה שהיה חייל של משפחת בונאנו, אגוסטינו גבריאלה שהיה שותף של משפחת בונאנו, ג'וזף מקאריו שהיה חייל של ג'נובזה ושני שותפים של משפחת ג'נובזה, סלבטורה רובינו וג'וזף רוטיגליאנו שהיה היחיד שעדיין לא נעצר.

בין העצורים נמצא גם הקטור רוזאריו, בלש ממשטרת מחוז נאסאו, שמואשם בקבלת כספים לכאורה ממשפחת בונאנו בתמורה לארגון של פשיטות משטרתיות על מתחמי הימורים שהתחרו במיזמי ההימורים של הקוזה נוסטרה.

How to Watch The Godfather Movies in Order - Filmy Flex

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט עולמי    קרדיט לתמונה: https://www.filmyflex.com/