כל הכבוד לדו"צ בערבית, ולעושים במלאכת מלחמת התודעה והמאבק על דעת הקהל

בהמשך לפוסט האחרון , תרשו לי לפרגן שוב לאנשי מערך דו"צ, ובראשם אביחי אדרעי, דו"צ בערבית, ולהפנות אתכם לציוץ אחד , של קריקטורה וטקסט נלווה, שמסביר לעולם כולו ולעולם הערבי בפרט, מי האשמים בפגיעה באזרחים ברצועת עזה.

כך עובדים נכון כדי להעביר את המסר, כך נלחמים בתעמולת ארגוני המחבלים ושונאי ישראל, שטוענת שכל הנפגעים ברצועה, הם מירי ישראלי.

לא מספיק לעשות תדרוך לכתבים זרים, ולהסתפק בלהסביר את המצב לשגרירים הזרים בישראל, חייבים להמשיך את העבודה היומיומית ברשתות החברתיות השונות (ולא רק בפייסבוק ובטוויטר)

אסור להסתפק רק בהסברים למה קרה ולמה ישראל עשתה מה שעשתה, אלא לנהל קמפיינים מסודרים ומתוכננים לתיקון הנזק התודעתי שנגרם למדינת ישראל, במסגרת מלחמת עיצוב והינדוס התודעה של דעת הקהל העולמית, המתבצעת ע”י ארגוני הטרור הפלסטינים ותומכיהם מארגוני ‘אידיוטים שימושיים’.

עבודה נכונה, יכולה לשנות את השיח הציבורי בעולם, משיח אנטי ישראלי, לשיח ניטרלי המכיר במציאות ושלא ניזון רק מתעמולה פלסטינית שקרית, ואולי אף להטות את הדעת הקהל ואת השיח העולמי לפרו ישראלי.

וזה המקום להזכיר, שהמלחמה על דעת הקהל, ונגד התעמולה השקרית של הפלסטינים, אמורה להתבצע לא בשפה העברית, אלא בעיקר בערבית ובאנגלית, ונוסף להן, גם ובשפות נוספות.

 

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון   ודובר צה"ל