נסראללה "מאיים" כהרגלו: השעות הקרובות יוכיחו שהאויב טעה כשתקף את עזה

מזכ"ל חיזבאללה, סייד חסן נסראללה, התייחס להתפתחויות החשובות המתרחשות כעת בין עזה לישראל, שוב תנחומי חיזבאללה בלבנון להנהגת תנועת הג'יהאד האסלאמי בעזה על השהידים שמתו בתוקפנות ברצועת עזה מאתמול, בהתחשב בכך שמה שקרה הוא תוקפנות. זה פשע ברור, גלוי, ראשוני, ישיר ומתואר, וכל אדם נכבד בעולם הזה חייב להוקיע אותו, ויש לגנות את כל מי ששותק על הפשע הזה.

בנאומו  הדגיש נאסראללה כי זכותם של העם הפלסטיני, ההתנגדות ותנועת הג'יהאד האיסלאמי להגיב למתקפה הישראלית בכל זמן ומקום ובאופן שהם מוצאים לנכון, בהתחשב בכך שהשתיקה על הפשע הזה תפתח את הדלת לתנקשויות בבכירים.

הוא מאמין שרצח ראשון זה, מזה זמן רב, עשוי לפתוח פתח לחיסולים נוספים, והוסיף: "אנחנו בחיזבאללה עוקבים כל רגע ורגע ונמצאים בקשר עם אחינו בתנועת הג'יהאד האיסלאמי ואחינו בחמאס ושאר הפלגים, ואנו מאמינים שיד ההתנגדות תהיה עליונה".

נסראללה העדיף שלא לענות לאיום של שר האוצר הציוני להרוס את שכונת הדאחיה, והסתפק במשפט "הימים בינינו" (כלומר: ימים יגידו).

הוא הוסיף, "אני אומר לאויב הישראלי את "הימים בינינו" והם יודעים שההתנגדות מתחזקת כל זמן, ובנושא עזה, הימים יוכיחו שהם טעו בחישוב, לא משנה כמה זמן יעבור."

בסוגיית עזה הוא גם ציין כי השעות הקרובות יוכיחו שהאויב הציוני טעה בחישוב, וכי מה שקרה מוכיח את ההרתעה הפלסטינית מול הישראלי.

הוא הוסיף: "האויב עשה טעות שביצע את ההתנקשות וטועה כשהוא מאיים על לבנון כשהוא חושב שהוא יכול להפחיד אותנו". הוא הוסיף, "אני אומר לו, אל תטעה לפי מה שקורה איתך בעזה. .אל תטעה עם לבנון. כל מה שאתה אומר או עושה לא יכול זה לא משפיע לא על המורל שלנו ולא על הכוח שלנו".

הוא הדגיש שכאשר נשתמש בכל היכולות הזמינות ביושר ובכנות בקרב התקשורתי והפוליטי, אז אללה יעזור לנו כפי שניצחנו בקרבות הצבאיים, וציין כי "האויב פועל לזרוע ייאוש בעימות התקשורתי והתרבותי בין עמים ואנשים ומפיצים תסכול וייאוש וחוסר אמון ." ".

הוא התייחס לנתון שאומר שבמהלך 300 השנים האחרונות, המדינה שניהלה יותר מכל מלחמות על מדינות אחרות ומדינות במרחק אלפי קילומטרים מהן היא אמריקה, והצביע על כך שאמריקה, המציגה את עצמה כמגינה על זכויות האדם, היא המדינה שהכי מפרה זכויות אדם בתוך ומחוץ לאמריקה, היא נוהגת את הפרקטיקות הנתעבות ביותר בהפרת זכויות אדם, והיא רוצה לשכנע אותנו ש"ישראל" היא מדינת שלום, שהוקמה על בסיס מעשי טבח וזוועות ועדיין עושה זאת בפלסטין ובלבנון.

הוא הדגיש כי ההתנגדות בלבנון ובפלסטין הוכיחה שצבא הכיבוש מובס, מושפל ויוקרתו מתרסקת, והדגיש את הצורך "לפעול כדי להראות את החוזקות שלנו ולחשוף את חולשות האויב ולהפיק מהן תועלת בעימות. ”

הוא הצביע על כך שאחת מנקודות החוזק שלנו שמעצבנות אנשים מסוימים היא האמונה שלנו בשובו של האדון המשיח, בהופעתו של האימאם מהדי והישועה המתקרבת באופן בלתי נמנע, והוסיף, "מה הפריע להם עם "שלום, מהדי". התוספת לתרבות של דורות חדשים, היא שהחברות שלנו לא מתייאשות ושהאימאם מהדי הוא התואר של התקווה והישועה".

נסראללה ציין כי אחת משיטות האויב היא הפצת חשדות, וכך עשה במהלך המצור על לבנון בהפצת החשד שהגורם למשברים הוא נשק ההתנגדות, שכן האויב פועל להפצת חשדות ושמועות כדי לערער את דעת הציבור ולהשפיע על מהלך הקרבות.

הוא המשיך, "בכל הקרבות העורף של האויב היה בטוח, אבל ההתנגדות העבירה את הקרב לעורף שלו".

"הניסיון הוכיח שאמריקה מובסת פוליטית ובשטח, כפי שקרה בעיראק, אפגניסטן, איראן, תימן, סומליה, ונצואלה וקובה, הוא שאל, "מה המצב הכלכלי במדינות שחתמו שלום עם ישראל, ומה סיפקה ישראל למצרים, לירדן ולרשות הפלסטינית מבחינה כלכלית?"

עוד הודיע ​​כי בעשירי לחודש מוחרם תתקיים צעדה אחת בפרברים ובביירות. באשר לכפרים ולעיירות, עדיף לקיים צעדות ותהלוכות בכל עיירה וכפר, שכן היא יכולה לאפשר את ההשתתפות הרחבה ביותר של התושבים באזורים אלו.

קרדיט: רשתות חברתיות