קושנר מגלה שהוא חלה בסרטן במהלך כהונתו של טראמפ

ג'ארד קושנר, עוזרו הבכיר לשעבר של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ וחתן בתו איוונקה, כתב בספר זיכרונות שיתפרסם בחודש הבא כי הוא חלה בסרטן בלוטת התריס ב-2019.

לפי קטעים מהספר, שנקרא על ידי רויטרס, קושנר כתב שרופא הבית הלבן שון קונלי אמר לו באופן פרטי ב-Air Force One, בזמן שטראמפ היה בדרכו לטקסס, שתוצאות הבדיקות שלו במרכז הרפואי וולטר ריד הראו שהוא חלה בסרטן, וכי הם "צריכים לקבוע תור לניתוח באופן מיידי".

קושנר עבר את הניתוח ממש לפני חג ההודיה באותה שנה, והצליח לשמור את הסרטן שלו בסוד למרות שעבד בבית הלבן, שם הדלפות היו נפוצות באותה תקופה. קטעי הספר פורסמו לראשונה בניו יורק טיימס.

בלי ידיעת קושנר, טראמפ היה מודע לסרטן של גיסו, "יום לפני הניתוח, טראמפ קרא לי לחדר הסגלגל וביקש מהצוות שלו לסגור את הדלת, ואז שאל 'האם אתה מודאג מהניתוח?"

"איך ידעת את זה?" שאל קושנר.

קושנר ציטט את טראמפ כאומר: "אני הנשיא, אני יודע הכל. אני מבין את הרצון שלך לשמור דברים כאלה בסוד. אני גם רוצה לשמור דברים כאלה לעצמי. אתה תהיה בסדר. אל תדאג…."

קושנר חשף את אבחנה של המחלה בזיכרונותיו, שיתפרסמו ב-23 באוגוסט.

קושנר אמר כי חלק גדול מבלוטת התריס הוסר במהלך הניתוח, שנערך במהלך תקופה של משא ומתן מתוח עם סין על הסכם סחר.

קושנר היה אחד מצוות המשא ומתן העיקרי בשיחות הנורמליזציה בתיווך ארה"ב בין ישראל למספר מדינות ערביות בשנת 2020. כעת הוא מנהל את חברת ההשקעות העולמית Affinity Partners ונמצא מחוץ לפוליטיקה לעת עתה.

اعراض سرطان الغدة الدرقية - YouTube

קרדיט: אלחורה   קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות