מל"ט אוקראיני מחסל 15 חיילים רוסים בבת אחת כשצפו בסרט מעל סיפון הטנק

אתרי תקשורת מערביים פרסמו וידאו וקטע אודיו שצולם על ידי שירות הביון האוקראיני המראה חייל רוסי שמספר לאמו שקבוצה שלמה מחבריו נהרגה, המוערכת ב-15 בני אדם, בפעולה איכותית שבוצעה על ידי הכוחות המיוחדים האוקראינים "אזוב" במזרח הארץ.

על פי קטע השמע של החייל הרוסי, חבריו התאספו בלילה על סיפון טנק כדי לצפות בסרט ולהירגע, אז הם זוהו ע"י אחד המל"טים של אוקראינה ופצצה גדולה הושלכה לעברם בעיצומה של התכנסות זאת, והורגת אותם על המקום.

במהלך שיחתו עם אמו, בקטע שדלף, אמר החייל הרוסי כי הפיקוד שלח אותו למה שהוא כינה ניקוי הכאוס (אמבולנס של פצועים והובלת הרוגים) לאחר הפיגוע שכוון למיליציות הרוסיות במזרח אוקראינה, עם מל"ט, בזמן ששירות הביון האוקראיני יירט את השיחה הזו וצירף אותה לסרטון המתעד את הפעולה.

עם פרסום הסרטון נמשכו הערות עוקצניות ברשתות החברתיות, כאשר אחת מהן אמרה שמה שקרה הוא (סרט עם סוף טוב), בעוד שאחר אישר שהוא (לא יכול לחכות לראות את ההמשך של הסרט) והשלישי הוסיף את משאלותיו לחיילים הכובשים הללו (לילה טוב וחלומות מתוקים).

סרטון וידאו נוסף שהופץ אתמול ברשתות החברתיות עוסק בתקיפות של כוחות אוקראינים אתרים של חיילים רוסים, יחד עם הטנקים שלהם, מה שהוביל להפצצת אותם אתרים ולהשמדת כלי הרכב הרוסיים במקום.

קרדיט: רשת אוריינט והרשתות החברתיות