"חיילי אוקראינה הפכו ליצורי-על של מכונות הרג כתוצאה מניסויים סודיים"

יותר מחמישה חודשים לאחר הפלישה הרוסית לאוקראינה, הכוחות הרוסיים חווים "הסלמה באבדות הצבאיות והאנושיות", בעוד שמוסקבה מתרצת את האבדות הכבדות בצדה ב"הפיכת חיילים אוקראינים ליצורי-על של מכונות הרג כתוצאה מניסויים סודיים".

ההאשמות על "מוטציה גנטית בחיילים אוקראינים" הועלו על ידי שני מחוקקים רוסים העומדים בראש ועדה לחקירת "מעבדות ביולוגיות" באוקראינה, כך דיווח אתר " קומרסנט " הרוסי .

סגן יו"ר מועצת הפדרציה הרוסית, קונסטנטין קוסוצ'וב, טען כי "חיילים אוקראינים עברו ניסויים בקטריולוגיים באוקראינה למטרות צבאיות", לפי "תקשורת ממלכתית רוסית", שצוטטה ב"ניוזוויק ".

"בדיקת הדם של שבויי מלחמה אוקראינים חשפה קבוצה של מחלות המעידות על כך שהם היו נתונים בחשאי לניסויים", אמר, והוסיף כי הניסויים הללו "יצרו מכונות הרג אוקראיניות אכזריות".

סגנית יו"ר הדומא של רוסיה, אירינה ירוביה, טענה כי "חיילים אוקראינים קיבלו תרופות שהפכו אותם למפלצות האכזריות והקטלניות ביותר", אמרה.

הגנטיקאי הרוסי, קיריל וולקוב, מצדו תיאר את ההצהרות של שני המחוקקים הרוסים כ"מוגזמות", לפי המגזין.

ה"דיילי ביסט" מתאר את ההאשמות הללו כ"תיאוריית קונספירציה רוסית חדשה להצדקת הפלישה לאוקראינה", המבקשת במקביל "להצדיק את הכישלון הצבאי שספגו כוחות צבא רוסיה מאז תחילת המלחמה".

כשהמלחמה באוקראינה מתקרבת לחודש השישי שלה, תוכניותיה של מוסקבה "להתחיל במלחמת בזק כדי להשתלט על המדינה" נכשלו, וכוחות רוסים התמודדו עם "אין ספור" אבדות צבאיות ואנושיות, לפי דיווח של ה"דיילי ביסט".

הכוחות הרוסיים ספגו "אבידות כבדות" במהלך פלישתם המקיפה לאוקראינה, שכן קרוב ל-39,000 חיילים רוסים נהרגו במהלך המלחמה, על פי דיווח של אתר " פריוודה " .

המטה הכללי של הכוחות המזוינים של אוקראינה עדכן בדף הפייסבוק שלו,  ביום רביעי, כי מוסקבה איבדה 1,700 טנקים, 3,905 כלי רכב קרביים משוריינים ו-703 מל"טים, מאז תחילת הפלישה לאדמת אוקראינה ב-24 בפברואר.

 

Love, Death & Robots | LBBOnline

קרדיט : אלחורה       קרדיט לתמונה: https://www.lbbonline.com/