סוכן ביון אמריקאי,מצוות ההכנה לביקור ביידן, נעצר וגורש

משטרת ישראל עצרה סוכן של השירות החשאי האמריקני, לפני הגעתו של הנשיא ג'ו ביידן לישראל, בגין אירוע של "תקיפה פיזית", לפני שגורש לארצות הברית.

התקרית התרחשה מאוחר ביום שני בערב, לפני שהנשיא ביידן הגיע לישראל ביום רביעי.

חדשות NBC ציטטו דובר השירות החשאי שאמר כי "משטרת ישראל עיכבה וחקרה את העובד, ושחררה אותו ללא אישום".

"על פי פרוטוקול הסוכנות, הגישה שלו (של העובד) למערכות ולמתקני השירות החשאי הושעתה עד לחקירה נוספת", הוסיף הדובר.

התקיפה אירעה "לאחר שהלקוח ועובדים נוספים הלכו לארוחת ערב וחזרו למלון שלהם", לדברי אדם המכיר את הנושא.

"אישה טענה כי הותקפה פיזית בתאונה ברחוב והוזמנה משטרה", אמר הגורם.

הוא הוסיף כי "האירוע לא כלל טענות לתקיפה מינית, ולא ידוע אם היא נגרמה משתיית אלכוהול".

חדשות CBS ציטטו את השירות החשאי שאמר כי סוכן בשירות הביון האמריקני הוחזר לארה"ב מישראל, ביום שני, לאחר שלכאורה היה מעורב ב"תקיפה פיזית" בירושלים ונעצר לזמן קצר על ידי משטרת ישראל.

דובר השירות החשאי אמר, ביום רביעי, בהצהרה ל-CBS News כי "הסוכנות דיווחה על התקרית ביום שני מאוחר", וכי הסוכן, שעבד בישראל, "נעצר לתקופה קצרה ונחקר על ידי המשטרה הישראלית, ששחררה אותו ללא כתב אישום".

CBS ציטטה "אנשים שמכירים" את פרטי התקרית שאמרו כי "סוכן של השירות החשאי לא היה בתפקיד עם סוכנים אחרים ביום שני בלילה בבר בירושלים. אישה בבר יצרה אינטראקציה עם הסוכן, והתפתח ויכוח. לפי המקורות, הסוכן שילם לאישה במהלך המריבה.

המקורות אמרו כי "האישה לא נפגעה, אך היא התקשרה למשטרת ישראל כדי לדווח על הלקוח". משטרת ישראל עיכבה את הסוכן והודיעה על כך לשגרירות האמריקנית בישראל, שיצרה קשר עם מפקדת שירות הביון האמריקני, כך לפי המקורות.

הסוכן המעורב בתקרית היה חבר בצוות -Counter-Team , "יחידה טקטית לנשק כבד של השירות החשאי" – "وحدة تكتيكية للأسلحة الثقيلة تابعة للخدمة السرية" התומכת באגף ההגנה הנשיאותי, לפי מקור המכיר את הנושא שצוטט על ידי CBS. הצוות  נפרס בדרך כלל לפני נסיעות נשיאותיות בעלות פרופיל גבוה.

ביום חמישי דיווח ה"טיימס אוף ישראל" כי האישה אמרה למשטרה כי "האיש היה שיכור והתנהג בצורה בלתי הולמת מחוץ לבר בשוק מחנה יהודה".

Heroes War Counterattack Coupon رموز] 2022 يوليو | RH Game

קרדיט: אלחורה      קרדיט לתמונה: https://root-helper.com/