מפקד חטיבת אלקודס הפלסטינית נהרג בקרבות במחנה ירמוק שבדמשק

מקורות פלסטינים טענו באזני כתב סוכנות הידיעות הגרמנית כי "עמר טאהר אבו דרויש – מפקד כוח אלקודס הפלסטיני- فيلق القدس الفلسطيني נהרג היום,יום שלישי,בקרבות שנטל בהם חלק על מחנה הפליטים ירמוק שבדמשק.

המקורות הפלסטינים הודו כי כוח אלקודס ספג אבדות כבדות במהלך המערכה על מחנה ירמוק ,הנמצא מדרום לבירה דמשק, המגיעים ליותר מ-170 הרוגים וכ-100 פצועים ,מערכה הנמשכת כבר 25 יום.

مقتل القائد العسكري

המקורות הוסיפו כי "רוב ההרוגים במערכה על מחנה ירמוק ושכונת אלחג'ר אלאסוד נהרגו כתוצאה מצליפות ומוקשים שלוחמי דאעש הטמינו אותם על צירי ההתקדמות וחלקם נהרג גם כשנפלו למארבים של דאעש".

המקורות גידלו כי צבא סוריה והמיליציות הלוחמות לצדו ספגו אבדות כבדות במערכה על השכונות הדרומיות של דמשק וכי במהלך 25 ימי הקרבות,עד כה, נהרגו כ-600 לוחמים מיחידות דיוויזיה 4 שריון ודיוויזית משמר הרפובליקה ומיליציות הביטחון הלאומי הסורי .
 מקורות המקורבים לצבא סוריה חשפו כי לוחמי דאעש השתמשו בלחימה ברשת מנהרות מסועפת והטמינו מוקשים ומטעני צד לרוב ומלכדו בתים שלמים שהסבו לכוחות התוקפים אבדות כואבות. כמו כן נהרגו רבים מאש ידידותית עקב הקרבה הגדולה בין קווי החזית ותנועת הכוחות המהירה שהביאה את הכוחות שמנגד לחשוב שהם כוחות אוייב.
‏מקורות של צבא סוריה החופשי מעריכים כי מספר אבדות צבא סוריה ובעלי בריתו בקרבות על השכונות בדרום דמשק נאמדים ביותר מ-700 לוחמים וכן נגרמו להם אלפי פצועים. 

אתמול החלו להגיע לדרום דמשק צוותי קרב מכוח אלנימר על מנת לסייע בלחימה והיום הגיעו יחידות מהקומנדו הסורי גם הם כדי לסייע בקרבות הקשים ובעיקר כדי למלא את השורות המדולדלות עקב האבדות הנוראיות.

 

כתיבת תגובה