התנגשויות מזויינות בין חיילים למיליציות איראניות במזרח סוריה

נראה כי השעמום הורג. כשאין נגד מי להילחם , או לא בדיוק רוצים להילחם נגד אוייב אמיתי אז נלחמים אחד נגד השני מסיבות שקשה להבינן.

חברי כוחות המשטר נפצעו, כתוצאה ממריבה שפרצה ביניהם, בעקבות סכסוך על שיתוף כמויות מוגבלות של סוכר באזור הכפרי המזרחי של דיר א-זור.

רשת החדשות הסורית  "אוריינט נט" דיווחה כי ארבעה מחיילי דיוויזיה 4 בעיירה "קבריס תחתאני" – "قبرص تحتاني"، נפצעו לאחר שאחד מהם פתח נצרת רימון והשליך אותו לעבר חבריו עקב חילוקי דעות.

הוא הוסיף כי הריב החל  לאחר שקבוצת החיילים החרימה 10 שקי סוכר, שמבריחים השאירו על נהר הפרת.

לאחר החרמתו, העבירו אותו החיילים  למטה הדיוויזיה בעיר בקרס, אך כאשר התחלקו בו, הם קבלו חלק יותר קטן ממה שנדמה היה שמגיע להם, מה שגרם לפרוץ המריבה, כך דיווח האתר.

מוקדם יותר התרחשו עימותים בין לוחמי גייס 5 הנתמך על ידי רוסיה לבין משמרות המהפכה האיראניים בפאתי העיר פלמירה, מזרחית לחומס.

העימותים בין גייס 5 הנתמך על ידי רוסיה למשמרות המהפכה האיראנים הגיעו כתוצאה מניסיון של חייל במשמרות המהפכה לעצור חייל מגייס 5, מה שהוביל להתנגשות מזוינת בין שני הצדדים, כך מדווח האתר "עין אל-פרת". 

ההתנגשות בין 2 הצדדים הובילה להריגת הלוחם (שניסה לעצור לוחם אחר), ולאחר מכן תקפו לוחמי גייס 5  את מפקדת משמרות המהפכה האיראניים, הממוקמת במגורי עובדי החברות המערביות   (مساكن الجمعيات الغربية) בפלמירה, מה שהוביל למותו של לוחם אחד משורותיו ולמספר פצועים.

קרדיט: רשתות חברתיות