NYT: פעילות צבאית אמריקאית ישירה בשדות הקרב של אוקראינה

אתר החדשת האמריקאי של העיתון " ניו יורק טיימס " מפרסם היום כתבה חדשה החושפת פעילות צבאית אמריקאית ישירה בשדות הקרב של אוקראינה תחת הכותרת:  "חיילי צבא ארה"ב נמצאים באוקראינה ונלחמים נגד צבא רוסיה . מספר לא ידוע של לוחמים מיחידות מיוחדות נלחם בקו החזית " .

בכתבה , טוען העיתון, כי "הטענה השקרית של ביידן לפיה ארה"ב אינה מעורבת במלחמה של רוסיה ואוקראינה סותרת את המציאות , חיילי ארה"ב למעשה נמצאים על אדמת אוקראינה נלחמים ומשתתפים במלחמה מול המעצמה הגרעינית השנייה בגודלה בעולם. יש להציג זאת בשקיפות בפני האוכלוסייה האמריקאית כעובדה מוגמרת ולהודות בעובדות , ארה"ב נלחמת מול רוסיה ".

"ההכחשות הללו של ממשל ביידו הן שקר, שנועד להונות את העם האמריקני, שמתנגד באופן מוחץ לממשלתו לצאת למלחמה עם רוסיה. מספר מפקדים בכירים בניהם קולנול הודה בפנינו כי הם פועלים בתאום עם משרד ההגנה בארה"ב ומאפשרים לו מרחב הכחשה סביר" .

"אנדרו מילבורן, קולונל למבצעים מיוחדים של חיל הנחתים בדימוס הנמצא בשטח אוקראינה, הצהיר כי הפעולות של עשרות החיילים האמריקאים מבצעים את מדיניות החוץ של ארה"ב מכיוון שהצבא לא יכול לפעול באוקראינה באופן רשמי" .

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב    קרדיט לאיור :    © Illustration by Chuan Ming Ong