חיזבאללה: אנחנו לא (טמבלים) כמו הפלשתינים ודוחה את התיווך האמריקאי

חיזבאללה דוחה את המשך המשא ומתן על הגבול הימי ומזהיר שהוא אינו העם הפלסטיני שאפשר למשוך אותו שנים ולקבוע עובדות בשטח במהלכן . האפשרות לתגובה צבאית עומדת על הפרק  – כך מדווח אתר החדשות הלבנוני המקורב לחיזבאללה "אלמנאר".

" חיזבאללה דוחה את מאמצי התיווך של הוכשטיין ומזהיר את ישראל כי לא יאפשר לאויב הציוני להפיק גז במהלך המשא ומתן שממילא נועד לשרת את האויב הציוני , אלא אם ייחתם הסכם כולל בסכסוך הגבול ולבנון תקבל את זכויותיה המלאות . בהתחשב במשיכת הזמן במסווה של " תיווך " ההתנגדות רואה בכך ניסיון של האויב להתחיל בשאיבת הגז בקרוב בעוד הכל תלוי ועומד באוויר .

חיזבאללה לא תקבל את המשך הפעילות של ישראל להפקה והשקעת גז באזור כריש בזמן מהלך הסחת הדעת עם נושא משא ומתן הנועד לבזבז לממשלת לבנון זמן יקר . הזמן וזכויותינו כמו הזכויות של הפלסטינים אבדו במשך עשרות שנים, לכן , המועד האחרון לתיחום ופתרון הסכסוך לא יערך עוד הרבה זמן . עד אז כל ניסיון לקבוע אחרת בשטח הדברים פתוחים לאפשרות צבאית ".

Israel enters a ship to explore for gas in the Karish field, and Lebanon  considers the matter a provocation | News reports

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב  קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות