פיגוע טרור נוסף בסיני הורג 5 חיילים

הפיגוע השני בסיני תוך 4 ימים.. בפיגוע הראשון נהרגו 11 חיילים

ארגון טרור חמוש פתח היום, רביעי, במתקפה על מתקן של צבא מצרים באזור רפיח בסיני, והרג 5 חיילים, בהם קצין.

מקורות אמרו לרשת Al Arabiya.net כי קבוצת טרור חמושה פתחה בהתקפה על נקודה של צבא מצרים ממערב לרפיח, שם התרחשו קרבות אש, ונהרגו 5 חיילים, כולל קצין בדרגת קפטן.

כוחות הצבא סגרו וסרקו את השטח ורדפו אחר המחבלים באזורים הסמוכים.

סרן אחמד בסיוני, אחד מהקורבנות של המבצע של היום:

סרן אחמד בסיוני, אחד מהקורבנות של המבצע של היום

ביום ראשון האחרון נטל ארגון הטרור דאעש אחריות לפיגוע הטרור, שהתרחש יום קודם לכן , שבו נהרגו 11 חיילים משורות הצבא המצרי בסיני.

קורבנות אלו מתו לאחר במתקפה ששיגרו גורמי טרור המזוהים עם דאעש על תחנת שאיבת מים במערב סיני, לפי מה שהודיע ​​הצבא המצרי, בפיגוע טרור שגרר גל של גינוי בינלאומי.

הדובר הצבאי מסר כי קבוצת טרוריסטים תקפה את נקודת העלאת מימי התעלה במערב סיני, ובקרבות הם הרגו קצין ו-10 חיילים ופצעו 5 אנשים. הוא הוסיף כי גורמי טרור נרדפו והם כרגע מוקפים באחד האזורים המבודדים בסיני.

נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי הדגיש כי תקרית הטרור במערב סיני לא תערער את נחישות המדינה המצרית או הצבא המצרי במלחמתם בטרור.

א-סיסי אמר בפוסט בעמוד שלו באתרי התקשורת כי בני מצרים הנאמנים נענים לקריאת מולדתם בכל האומץ וההקרבה, והדגיש כי פעולות טרור בוגדניות אלו לא ישפיעו על הנחישות של תושבי המדינה הזו והכוחות המזוינים שלה בהשלמת עקירת הטרור.

מומחים ראו בהתקפה זו את התקיפה הקטלנית ביותר מזה זמן רב, ומאשרים את כישלונם של ארגונים אלה לפתוח בסדרת פעולות טרור חדשות במהלך הרמדאן והחג בסיני, במיוחד לאחר שהכוחות המזוינים כיתרו אותם והשבטים שיתפו פעולה עם המדינה בחיסול רבים מהם.

קרדיט: אלערביה