32 גופות הגיעו הערב לבי"ח בדמשק יחד עם גופת אח"מ.פרטים

לאחר התקיפה הישראלית הערב על מתקן אירני באזור אלכיסווה דרומית לדמשק החלו שמועות כי קצין אירני בכיר מאוד נפגע בתקיפה. שמועות אחרות טענו כי הגנרל קאסם סולימני נפצע בתקיפה הישראלית.

 

המצפה  של מדינות המפרץ לזכויות אדם מדווח כי הערב הגיעו לבית החולים אלמוג'תהד ליד הכיכר המרכזית בכפר סוסא שבבירה דמשק יותר מ-32 גופות . ניסיון הסתרה נרחב היה סביב גופתו של אישיות חשובה שהגיעה יחד עם יתר ההרוגים ואמצעי בטחון חמורים ננקטו בתוך ומחוץ לבית החולים . השומרים מנעו כניסה כלשהי של אנשים  כאשר הגיעו אישי ממשל בכירים לבית החולים . כל מכשירי הסלולר של העובדים בתוך בית החולים נלקחו מהם.

(אגב, בכפר סוסא חוסל לפני שנים רבות עימאד מורנייה-קצין המבצעים הראשי של החיזבאללה)

 על רקע הידיעה דלעיל מעניין לקרוא את הדיווח הסורי הבא:

 מקור לרשת החדשות "מלחק" הסורית: אחד הטילים שישראל ירתה במהלך תקיפותיה הערב היה לעבר מכונית לא מזוהה שנעה על הכביש בין אזור נג'הא ואלחרגלה ליד אזור אלכסורה באזור אלרוטה המערבי. אפשר וידיעה זאת קשורה בדיווח כי הערב חוסל קצין אירני בכיר מאוד בתקיפות הישראליות באזור אלכסורה.

مصادر -أحد الصواريخ الإسرائيلية إستهدف سيارة مجهولة بين منطقتي "نجها" و "الحرجلة" بالقرب من منطقة الكسورة بالغوطة الغربية

 

עיתונאי סורי -באסאם ג'ערה טוען כי גופת האח"מ שהגיעה לבית החולים היא של הגנרל סולימני או של סגנו בדרגת גנרל ויחד אתו הגיעו גופות של קצינים אירנים רבים.

هام جدا: الفطيسة التي ننتظر كشف هويتها بعد قصف الكسوة : اما قاسم سليماني أو نائبه وهو برتبة جنرال بالاضافة لعدد كبير من الضباط

מצגת – מקום הפגיעה במכונית האלמונית:

 

כתיבת תגובה