ביידן: "בזכות תמיכתנו, אוקראינה הצליחה להנחיל לפוטין תבוסה אסטרטגית."

"או שנתמוך באוקראינים במלחמה הזו, או שנאפשר לרוסיה להמשיך בפעולות שהיא עושה בארצם", אמר היום, יום חמישי, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

הנשיא האמריקני הוסיף: "הטלנו סנקציות על רוסיה והפרכנו את התפיסה הרווחת שמוסקבה יכולה לפעול מבלי להתמודד עם תגובה מהעולם".

"רוסיה ממשיכה לבצע מעשי זוועה באוקראינה, והאוקראינים סובלים מדי יום מהמלחמה", הוסיף.

ביידן המשיך ואמר: "אנחנו עוזרים לאוקראינה, ורוסיה היא התוקפן וחייבת לקחת אחריות".

הוא המשיך, "שלחנו במהירות נשק לאוקראינה, מה שגרם לרוסיה לסגת ממבואות קייב", והוסיף, "אם אנחנו רוצים שאוקראינה תמשיך להילחם, יש להעביר את החוק ב                                     קונגרס כדי לספק מימון נוסף".

והוא הוסיף, "אוקראינה מאכילה את העולם ב-10% מהחיטה, אבל פוטין מונע מהחיטה האוקראינית להגיע לעולם דרך הים והיבשה", והוסיף, "בזכות התמיכה שלנו, אוקראינה הצליחה להנחיל לפוטין תבוסה אסטרטגית. "

נשיא ארה"ב אמר גם: "נרכוש את רכושו של האוליגרך הרוסי", והוסיף, "התמורה של הרכוש הרוסי שיירכש יופנה לתיקון נזקי המלחמה באוקראינה".

הוא הוסיף, "אנו מבקשים לעבור לכיוון אנרגיה נקייה ולתמוך במגמה זו בעולם, וזו רק ההתחלה", והדגיש, "ללא מימון נוסף, לא נוכל לעזור לעולם להתמודד עם משבר האספקה".

הוא גם הסביר שוושינגטון עובדת עם מדינות בעלות הברית כדי לעזור לאירופים ש"מאיימים וסוחטים אותם באנרגיה", ואמר: "האיום בשימוש בנשק גרעיני הוא חסר אחריות".

بايدن يتحدث عن بديل الطاقة الروسية ويحسم مصير ممتلكات الأوليغارش الروس |  وكالة ستيب الإخبارية

קרדיט: סטפ ניוז