"הסרת משמרות המהפכה מרשימת הסנקציות של ארה"ב פוגעת בעם האיראני"

פאזה רפסנג'אני: "הדבר היחיד שיאפשר למשמרות המהפכה לחזור לקסרקטינים שלהם הוא המשך הסנקציות האמריקאיות"

בשיחה נועזת איתה בחדר וירטואלי באפליקציית "Culp House", קראה פאיזה רפסנג'אני, בתו של נשיא איראן לשעבר האשמי רפסנג'אני המנוח, חבר המועצה המרכזית של המפלגה הרפורמיסטית "קדרים של בנייה" להשאיר את משמרות המהפכה האיראניים ברשימת ארגוני הטרור של ארה"ב והצהירה כי "הדרך היחידה להחזיר את משמרות המהפכה לקסרקטינים שלהם היא להשאיר אותם ברשימת הסנקציות".

פאזה רפסנג'אני, שנאמה בשבת בערב, אמרה כי "הסרת משמרות המהפכה מרשימת הסנקציות של ארה"ב אינה משרתת את האינטרס הלאומי ואת החברה האיראנית".

"פעילות משמרות המהפכה האיראניים מתרחבת מיום ליום, הן בהיקפה והן בכמות, ולכן קשה להם מאוד לחזור לקסרקטינים שלהם", אמרה.

"אז אולי הדבר היחיד שיאפשר למשמרות המהפכה לחזור למחנותיהם הוא המשך הסנקציות של ארה"ב, ואני נגד ביטול הסנקציות האלה", הוסיפה.

הפעילה הפוליטית של האופוזיציה הוסיפה, "אולי חלק במשמרות המהפכה האיראניים רוצה שהסנקציות נגד איראן ימשכו, ולכן הוא נוקט בכוונה בצעדים כדי להשאיר את משמרות המהפכה בתוך מעגל הסנקציות".

בהתייחסה לפגיעה האחרונה של טילים איראניים בעיר ארביל, בירת חבל כורדיסטן בעיראק, אמרה רפסנג'אני כי "משמרות המהפכה האיראנים משגר טילים ומודיע על אחריותו עליהם, כלומר הוא מבצע את כל ההפרות והוא רשמית אחראי, בעוד שמבחינה הגיונית, עד לביטול הסנקציות, עליהם להראות כי משמרות המהפכה באיראן אינם מהווים איום על מדינות זרות".

רפסנג'אני הדגישה כי "מה שקורה לחברה האיראנית על ידי משמרות המהפכה הוא שלילי וחייבים לעצור איפשהו".

وكالة يقين للأنباء | فائزة رفسنجاني: سلوك نظام الجمهورية الإسلامية يظهر  للعالم بأن لدينا نظامًا إرهابيًا. #وكالة_يقين للاطلاع على آخر الأخبار

 

 

קרדיט: אלערביה