חשיפה: אכוונת הפח"ע של חמאס עזה בגדה המערבית

מזה זמן וביתר שאת לקראת חודש הרמצ'אן מנסה ארגון הטרור חמאס להבעיר את הגדה ולהוציא לפועל פיגועים כנגד ישראלים.
הניסיונות מתבצעים באכוונת חמאס עזה, חמאס חו"ל וחמאס איו"ש.
רק לאחרונה נחשפנו לסיכול תשתית "תנין הפוך" שתכננה לבצע פיגוע התאבדות בירושלים והייתה חלק מחמאס איו"ש ועל מעצר ארבעה גורמי טרור שאוכוונו ע"י חמאס חו"ל.

לאחרונה חשף השב"כ ניסיון גיוס פעילים בגדה ע"י חמאס עזה לצורך הוצאת פיגועים והבערת השטח.
המאכוונים העזתים אותם חשף השב"כ הם עבדאללה אבו סיף ומחמד אלג'ולנאי – משוחררי עסקת שליט העובדים במטה הגדה ברצועה ומאכוונים פעילות פח"ע בגדה.

כחלק מניסיון גיוס הפעילים באיו"ש לצורך ביצוע פעולות טרור, השניים התכתבו עם איש שב"כ שהתחזה לגורם גדתי שמוכן להתגייס לצורך פעילות פח"ע.
התקשורת בוצעה דרך הטלגרם תוך שגורמי החמאס מנסים להקשות על השב"כ לעלות על ההתכתבות בעזרת נקודות שהכניסו באמצע מילים, שליחת מילים מחולקות לאותיות נפרדות וכדו'. בנוסף השניים קידדו העברת M-16 מפורק כ"העברת חדר שינה" והרכבתו.

כפי שניתן לראות בוידאו, איש השב"כ מקריא "צוואה" ולפני שהוא מתחיל להקריא אותה הוא מבקש לומר "שתי מילים". אז הוא מודה לעבדאללה ומחמד על מסירת הנשק למרות שהוא איש שב"כ ישראלי, וכך הוא חושף את זהותו כשעבדאללה ומחמד מבינים את הפח אליו הם נפלו… לאחר מכן עובר איש השב"כ ועובר על שמות של גורמים שנעצרו בשל קשר עם אבו סיף ואלג'ולאני, בכך הוא גורם להם להבין שתכניותיהם נחשפו.

פעיל נוסף במטה הגדה ברצועה הוא מחמד אבו עוצ'. גם הוא פעיל חמאס שגורש לרצועת עזה בעסקת שליט ובתקופה האחרונה מאכוון פעילויות פח"ע נגד ישראל ומנהל את פעילות הארגון בגדה מרצועת עזה.
יחד עם אבו עוצ' פועלים מרצועת עזה שני פעילים חמאס נוספים – חסן עבד אלהואב ומחמוד אבו אלעון.

בשל כך שעמדו בקשר עם אבו עוצ' נעצרו בתקופה האחרונה במרחב שכם מספר חשודים: אבראהים אבו עוצ', עלאא' מסלם אבו עוצ', ח'ליל אבו עוצ', סאמי אבו חמאדה ואחמד אבו רביע.

حركة حماس تقرع أبواب سوريا من جديد

קרדיט : ערוץ אינטליניוז בטלגרם    קרדיט לתמונה: alyoum8.net