מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה האיראניים נוטל אחריות על הפצצת ארביל

מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה האיראניים, בריגדיר גנרל איסמעיל קאאני, אישר כי  איראן תקפה מבנה של המוסד הישראלי בעיר ארביל בעיראק.
קעני הצהיר, במהלך פגישה עם מספר יחידות במשמרות המהפכה, כי: "הרפובליקה האסלאמית מוכנה להתעמת עם האויבים", וציין כי "הישות הציונית הפכה למשרתת בזמן שהיא העלתה את הסיסמה "יום אחד מהנילוס עד הפרת" , כך מדווחת סוכנות "מהר" האיראנית.

מפקד כוח קודס אמר: "אמריקאים חוששים מכוחות ההתנגדות בכל מקום".

משרד החוץ העיראקי הודיע ​​השבוע, על זימון שגריר איראן בבגדד, איראג' מסג'די, ועל מנת למסור לו את מחאת ממשלתם על רקע התקיפה בארביל.
דובר המשרד אחמד אל-שחף אמר בהצהרה קצרה כי: "משרד החוץ זימן את שגריר איראן בבגדד והודיע ​​לו על מחאת ממשלת עיראק על רקע תקיפת הטילים בארביל".
משמרות המהפכה האיראניים קיבלו אחריות על מתקפות הטילים שהתרחשו במוצאי שבת בעיר ארביל.
מחלקת יחסי הציבור של משמרות המהפכה האיראנים אמרה בהצהרה, "בהתייחסות לתקיפת המרכז האסטרטגי של הקונספירציה הציונית והרוע באמצעות ירי טילים ישיר ", כי "החזרה על כל רוע תעמוד בפני תגובות החלטיות והרסניות".

ביום ראשון הודיעה המנהלת למלחמה בטרור בארביל כי הפצצת העיר ארביל בוצעה באמצעות 12 טילים בליסטיים ששוגרו מחוץ לגבולות עיראק, מכיוון מזרח.
בהצהרה של הדירקטוריון נאמר כי: ההפצצה כוונה לקרבת הקונסוליה האמריקאית, ולא היו נפגעים.

מאז חיסול מפקד כוח קודס, במשמרות המהפכה האיראניים, קאסם סלימאני, וסגן ראש רשות הגיוס העממי, ג'מאל ג'עפר "אבו מהדי אל-מוהנדיס" ב-3 בינואר 2020 סמוך לנמל התעופה הבינלאומי של בגדאד, עשרות התקפות בוצעו על אינטרסים אמריקאים בעיראק באמצעות טילים ומזל"טים.

האם תקיפה איראנית זאת היא "הנקמה" על הפגיעות הישראליות הרבות בכוחות האיראנים ברחבי המזרח התיכון ? כנראה שלא…. אבל ימים יגידו!!

בכל מקרה ישראל שומרת על עירנות מקסימלית למנוע כל הפתעה.

"מתקן המוסד" לטענת האיראנים: