בהשראת זלנסקי? תמונות של הנשיא מקרון עם זקן בחולצת קומנדו

לאחר מספר תמונות שבה תיעד ארמון האליזה את דמותו של נשיא צרפת עמנואל מקרון לאחר שיחתו עם עמיתו הרוסי לפני מספר ימים, שבה ניכרו תווי צער ותסכול על פניו, הפיץ הארמון תמונות נוספות של מקרון, גיבור לא רשמי, לא מגולח ולובש חולצת ספורט, בניגוד לאלגנטיות הרגילה שלו.

אתרי הרשתות החברתיות הגדולים שידרו תמונות של נשיא צרפת עמנואל, שצולמו במהלך פגישה עם הצוות שלו באליזה, במסגרת הקמפיין שלו לבחירות לנשיאות צרפת.

התמונות הללו תועדו על ידי החשבון הרשמי של צלם נשיא צרפת, Soazig de la Moissonnière, המראה מספר צילומים של מקרון במקום עבודתו.

עם זאת, הדבר שמשך את תשומת לבם של פעילי אתרי התקשורת הצרפתית, שדיווחו על התמונות, היא חולצת הספורט השחורה שלבש מקרון.

העוקבים הצליחו להבחין בסמל "CPA 10" המופיע על חולצת הנשיא. ראשי תיבות זה מייצגים את אגד הקומנדו של כוחות הצנחנים הצרפתי מספר 10,שהיא יחידת הכוחות המיוחדים של חיל האוויר ( המקבילה ליחידת 669 בצה"ל).

מקרון

עיתונאים ומשקיפים רבים ניתחו את הופעתו של מקרון וקשרו אותה להופעתו של מקבילו האוקראיני, וולודימיר זלנסקי, שהחל להופיע מאז תחילת המבצע הצבאי הרוסי בארצו ,בלבוש לא רשמי וחצי צבאי בגוון זית.

אחרים ראו בתמונות אלו ובאלה שקדמו להן חלק מהטקטיקות של המרוץ לנשיאות שנועדו למשוך תשומת לב.

לפני שבוע פרסמה נשיאות צרפת תמונות של מקרון לאחר שיחתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בנוגע למבצע הצבאי באוקראינה, שבה הופיעו על פניו ביטויי אבל ותסכול.

ראוי לציין כי הבחירות לנשיאות צרפת יתקיימו ב-10 וב-24 באפריל 2022. האם הצרפתים יבחרו מחדש את עמנואל מקרון לכהונה חדשה של חמש שנים, או שימסרו את המפתח לארמון האליזה לנשיא חדש ?

קרדיט: אלערביה      ולתמונות : צלם נשיא צרפת, Soazig de la Moissonnière