עשרות הרוגים, כולל תא"ל, ופצועים לכוחות אסד בתקיפות דאעש במדבר הסורי

עשרות לוחמים משורות מיליציית אסד נהרגו ונפצעו, כולל קצינים בכירים, באבידות הנחשבות לגדולות בשורותיה מתחילת השנה הנוכחית, עם חזרת התקפות "לא ידועות" נגד שיירות ואתרי מיליציות, במיוחד במדבר (בדיה) הסורי.

אתמול דיווחה סוכנות הידיעות SANA, בציטוט מקור במיליצית אסד, כי אוטובוס לילי צבאי השייך למיליציה סורית הותקף באמצעות כלי נשק שונים מזרחית ל"תחנה השלישית" במדבר פלמירה באזור הכפרי המזרחי של חומס , ו-13 חיילים, בהם מספר קצינים,נהרגו ולפציעתם של 18 לוחמים נוספים.

עיתונים נאמנים למשטר דיווחו כי בין ההרוגים היו הקצין, תת-אלוף מוופאק סולימאן מוחמד, שמוצאו מהכפר עין אל-זבאדה באזור ספספה בטרטוס, וסגן עלי טהא סולימאן, שמוצאו מכפרי בניאס, דבר שהגביר את חוסר שביעות הרצון בקרב הנאמנים למשטר בשל הגידול באבידות הצבאיות וחוסר יכולתם של צבא משטר אסד ובעלי בריתו לעצור אותם.

תת-אלוף מוופאק סולימאן מוחמד מצבא סוריה:

קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות

רשתות מקומיות ומקורות פרטיים אמרו לרשת אוריינט כי התקיפה בוצעה על ידי דאעש נגד אוטובוס צבאי של המיליציה במדבר פלמירה, כשבועיים לאחר הפסקת התקיפות באזור, ובמקביל לתקיפות נוספות ששיגר הארגון בשטח מדבר דיר א-זור, כשהאחרון שבהם היתה תקיפה על שיירה של מיליציית המשמר הרפובליקני.

כתב אוריינט נט זאין אל-עבידין אל-עקדי אמר כי דאעש תקף עם עלות השחר אתר מיליציה סמוך לאזור אל-סוואב, ליד תחנת T2 בבדיה של דיר א-זור,ובתקיפה היו הרוגים ופצועים וכי אנשי המיליציה הצליחו ללכוד שתי גופות של גורמי דאעש לאחר שהרגו אותם.

קרדיט לתמונה: סוכנות סאנא הסורית