הכירו את מערך האבטחה האישי של הנשיא פוטין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מקיף את עצמו בשומרי ראש מוכשרים, לובשים אפודים חסיני כדורים וחמושים באקדחים עוצמתיים, יש לו מי שטועם את האוכל שלו ואפילו מתבונן בנשימה שלו, כל זאת במטרה להגן על אדון הקרמלין מפני רוצחים עתידיים ומתכנני הפיכה.

איומים פוטנציאליים נגד פוטין שפכו אור על המשמר האישי שלו, לאחרונה ביום חמישי, לאחר שהסנטור האמריקני לינדזי גרהם הסית להרוג אותו, לפי ה"ניו יורק פוסט".

נראה שפוטין, סוכן ק.ג.ב לשעבר, אובססיבי לגבי ביטחונו ובריאותו כשהוא מגן על עצמו מפני רוצחים ונמנע מלהידבק בנגיף הקורונה בכל מחיר, והראיה היא המרחק שהוא משאיר במפגש עם נשיאים ובכירים.

אמצעי זהירות קפדניים

תמונות אחרונות הראו אותו נפגש עם מנהיגי העולם ואפילו את יועציו, משאיר מרחק רב בזמן שיושב ליד שולחנות ישיבות כדי לשמור על מרחק של לפחות 20 רגל ביניהם.

כמו כן, הוא לבש חליפת מגן מלאה עם מכונת הנשמה מלאה לפני ביקורו בבית חולים לטיפול בחולי קורונה במוסקבה באפריל 2020.

שומרי הראש של פוטין, המכנים את עצמם "האבירים", מורכבים מיחידה מיוחדת בתוך שירות ההגנה הפדרלי של רוסיה, או FSO, ששורשיה עוד משנת 1881, כאשר הצאר אלכסנדר השלישי הקיף את עצמו בשומרים לאחר שאביו נרצח מזריקת פצצות- כך מדווח האקונומיסט.

איכויות על

במקביל, האתר המזוהה עם הממשלה Beyond Russia דיווח כי שומרי הראש של פוטין נבחרו בשל תכונות ספציפיות הכוללות אופי חזק, סיבולת פיזית, יכולת עמידה בקור ואי-הזעה בחום.

האתר הוסיף כי הם מצוידים בתיקים מיוחדים המשמשים כמגן להגנה על פוטין, נושאים אקדחים בקוטר של 9 מ"מ מתוצרת רוסית טעונים בכדורים חודרי שריון.

זה מה שהוא עושה לפני שהוא נוסע!

לפני שפוטין נוסע ליעד כלשהו, ​​צוותים מקדימים בוחנים את יעדו חודשים לפני המועד, ובודקים כיצד הציבור צפוי להגיב, ואפילו אם האזור יושפע ממזג אוויר גרוע או אסונות טבע.

הם גם בודקים היכן הוא ישהה, מתקינים משבשים כדי למנוע פיצוץ מרחוק של פצצות, וטכנאים מבצעים ניטור אלקטרוני אחר טלפונים ניידים ומכשירים אחרים באזור.

על הכביש נוסע פוטין בשיירת משוריינים כבדים ועליהם חיילי משמר פרטי החמושים ברובי AK-47, משגרי רימונים נגד טנקים וטילים ניידים נגד מטוסים.

הוא מוקף בארבע טבעות אבטחה כשהוא יוצא לשטח הפתוח, החל משומרי הראש שלו, כלה באחרים המסתתרים בקהל, שבודקים את כל הנוכחים באזור, כמו גם צלפים היושבים על גגות הבתים מסביב.

سيارة بوتين مضادة للغرق.  أرشيفية

קרדיט לתמונה: emaratalyoum.com

תכירו את מקגרגור

בשנת 2018, שומר ראש התערב כאשר הלוחם האירי המפורסם קונור מקגרגור כרך את זרועו סביב כתפיו של פוטין בזמן שהם עמדו מול המצלמות בטורניר גביע העולם בכדורגל במוסקבה.

סרטון שפורסם ב-YouTube הנלווה הראה אותו מסתכל בקצרה לעבר מקגרגור במבט פלדה ומורה לו להפסיק, מה שגרם ללוחם להסיר במהירות את זרועו ולשלב את ידיו זו לזו.

כמו כן, ל-FSB יש סמכות רחבה לבצע פעולות וחקירות משלו, לרבות באמצעות האזנות אלקטרוניות, פתיחת דואר, חיפושים בבית, תפיסת כלי רכב, ועיכוב וחקירת חשודים.

לאחר הפרישה

שומרי הראש של פוטין מוחלפים כשהם מגיעים לגיל 35, אך מתגמלים אותם בתפקידים חדשים כמו מושלים אזוריים, שרים פדרליים, מפקדים בשירותים המיוחדים ומנהלים באירגונים.

במקביל, לפוטין יש מישהו שטועם לפני כל ארוחה שמוגשת לו כדי להבטיח שלא יורעל, כך לפי Club des Chefs des Chefs, ארגון קולינרי שחבריו מבשלים לראשי מדינות ולמלכים ברחבי העולם.

ז'יל בראגארד אמר ל"טלגרף" ב-2012 כי טועמים עדיין נמצאים רק בקרמלין, שם רופא בודק כל מנה עם השף.

קרדיט: אלערביה         קרדיט לתמונה: אלחליג' 365